wls Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Ik heb eigenlijk een heel simpele vraag, waar wellicht een nog simpeler antwoord op mogelijk is... Ik kan van een kennis voor een spotprijs een philips dsx7072 overnemen, en ik zit er aan te denken deze op de slaapkamer te plaatsen. Is het bij deze ontvanger ook mogelijk om via cccam (iets anders is ook goed) en een laptop mn canal digitaal kaart te delen met de dream in de woonkamer ? (de dream zal dan als server fungeren) Ik heb al lopen zoeken maar kan geen passend antwoord vinden. Dreambox 800s - Dreambox 500c - Triax 78 triple
Hellum Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 het is mogelijk maar je moet er wel altijd een pc bij hebben staan. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
wls Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Geplaatst: 26 maart 2010 Origineel bericht van: Hellum het is mogelijk maar je moet er wel altijd een pc bij hebben staan. MVG. Gerard Dat is geen probleem...Ik zal me eens geen verdiepen in de benodigde software...Weer een leuk puzzeltje... Dreambox 800s - Dreambox 500c - Triax 78 triple
Didden Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 zover ik weet kan je dit geruiken ofwel gebruik je een linkey met card addon ofwel de linkey met serieel op POG met hdl 533 firm (of hoger) afwel fausto met serieel (wordt nog gewerkt aan de firm om dat optimaal te krijgen) greetz wavefrontier T55 - 13.0 - 19.2 - 23.5 - 28.2 db 500s - philips 6071 out of use - philips7121 HD (stuk)
wls Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Geplaatst: 28 maart 2010 Fausto met serieel is voor mij de makkelijkste manier denk ik...Grappig om te zien wat dit oude beestje nog kan.. Dreambox 800s - Dreambox 500c - Triax 78 triple
Johan45 Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 De Linkey is met de Philips alleen bruikbaar als je met een card addon werkt. Zelfs met de originele firmware, of misschien wel juist met de originele firmware werkt de Linkey stabiel. Zonder card addon is de Linkey in combinatie met een Philips met 6072 of 6071 firmware niet stabiel. Pog is dan nog de meest bruikbare met de Linkey zonder addon. Voor de rest moet je er maar geen hoge verwachtingen meer van hebben met betrekking tot nieuwe firmware. Er zijn geen firmware makers meer die er nog veel tijd en moeite instoppen. Er is ook nog een progje PogSharing. Hier zit Gbox in gebakken maar communiseerd ook via de seriele compoort van de Philips. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Origineel bericht van: yuppie en met een smartwi..? De Smartwi werkt goed met alle Philips en (nieuwe) Pace boxen. Maar hier komt cccam niet aan te pas ... en dat was hier de vraag. Vult u rustig aan !!!
Gast yuppie Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 cccam(of iets anders)dus komt wel degenlijk in aanmerking... ff lezen. mvg yuppie
Johan45 Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Dat is interesant yuppie Zou je de gebruikers in 7 stappen willen vertellen wat ze daar voor nodig hebben. Vult u rustig aan !!!
sevensheaven Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 nog handiger..dl de uitleg mvg,, SmartWi_wireless.zip Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Johan45 Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Zo als ik al eerder melde, SmartWi heeft niets met cccam van doen. Lees de handleiding er maar op na .... yuppie Nog even een mededeling van huiselijke aard. Links naar key sites blijven verboden op Sat4all. Nu er bij Lex geen key's meer te vinden zijn is de link weer toegestaan. Mogelijk staat de site nog wel in de censuur lijst maar verwijderen heeft geen prioritijd. Vult u rustig aan !!!
Gast yuppie Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: wls Ik heb eigenlijk een heel simpele vraag, waar wellicht een nog simpeler antwoord op mogelijk is... Ik kan van een kennis voor een spotprijs een philips dsx7072 overnemen, en ik zit er aan te denken deze op de slaapkamer te plaatsen. Is het bij deze ontvanger ook mogelijk om via cccam (iets anders is ook goed) en een laptop mn canal digitaal kaart te delen met de dream in de woonkamer ? (de dream zal dan als server fungeren) Ik heb al lopen zoeken maar kan geen passend antwoord vinden. Kijk je moet wederom GOED lezen. er staat toch echt Is het bij deze ontvanger ook mogenlijk om via cccam (iets anders is ook goed)de canal digitaal kaart te delen met de dream. En dit is dus IETS ANDERS...lezen is moeilijk ik weet het. Hier wordt om gevraagd,dus geef ik het juiste antwoord.. mvg
Johan45 Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Goed lezen yuppie. Er staat cccam of iets anders via de laptop. Met iets anders wordt dan een andere softcam bedoeld bijvoorbeeld Gbox. Alleen dit soort bestanden werkt soms via de laptop. Een SwartWi werkt niet via een softcam en/of laptop Je kan er mee sharen maar niet op de manier waarom hier in dit topic is gevraagd. Vult u rustig aan !!!
POLAKS Geplaatst: 26 april 2010 Geplaatst: 26 april 2010 Is het voor WLS niet mogelijk om in SBCL onder de tab Tuner de funktie SBCL x2 te gebruiken. (Ik heb er geen ervaring mee omdat ik het niet gebruik) WLS kan dan proberen om de Dream als server te gebruiken, dit lijkt me het gemakkelijkste.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen