Ga naar inhoud


>>> 26 MAART - Sat4all 10 jaar! <<<


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Sat4All`ers

Van harte gelukgewenst met dit heugelijke feit.

De oprichter(s) de mod., de kijkers de posters.

allen bedankt

Hopelijk tot 2020

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 202
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gefeliciteerd met het 10e jaar schotelvreugde. laugh

 

Mods bedankt voor al die jaren modereren.

Users bedankt voor al die jaren vulling van de database.

Ron bedankt voor het draaien en onderhouden van het grootste satelliet forum van de lage landen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal gefeliciteerd met het 10 jarig jubileum van de site.

 

Het is gewoon een erg leuke site voor iedereen die in telecommunicatie (SAT, DVB, GSM, VOIP en Internet) geïnteresseerd is.

 

Ik leer veel van deze site.

 

Overigens zou het voor sommigen (Meervoud!!!) eens een goed zijn om een paar maanden zonder internet, gsm en televisie te zijn. Daar komt de geest erg tot rust van en leer je weer eens helder te denken.

 

Het zal zeker niet meevallen om 22263 leden in het gareel te houden, zeker als je een vrij perfectionistische inborst hebt. En als je dan als blijk van waardering ook nog eens karrevrachten stront over je heen gestort krijgt als mensen het niet met je eens zijn, moet je wel eens een poosje uitblazen. (Ik vraag met trouwens af hoe de admins en moderators van de site www.hookers.nl het hebben.)

 

Ik hoop dat de site gewoon in zijn huidige vorm blijft bestaan. Het zou veel te zonde zijn wanneer deze schat aan voor iedereen toegankelijke kennis verloren zou gaan. Desnoods moet er maar een collecte onder de foristen gehouden worden om deze site in de lucht te houden.

 

Op naar het volgende lustrum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ron
Mag je wel kritiek geven of wordt dat ook verwijderd.
In ieder geval vind ik een topic open en daar meteen een slot opgooien zodat anderen daar hun mening niet over kunnen geven, not done.

Wel vanaf deze kant felicitaties


Lexie37, ah daar gaat een lampje branden:

Ban-historie: (2 bans)
Op: 20091203 door: Toxic[Q] (einddatum: 20100102)

Vermaningen-historie: (4 vermaningen)
Op: 20090408 door paardengek wegens: Onderwerptitel
Op: 20091128 door Ome Merde wegens: 2e hands
Op: 20091202 door Toxic[Q] wegens: 2e hands
Op: 20091203 door Toxic[Q] wegens: wan sharing

Hoe jij je "kritiek" geeft weten wij (moderators en beheerder) allemaal. Zal ik even een e-mail van jou citeren die je enkele maanden geleden als gevolg van een volledig terechte tijdelijke ban naar ons stuurde?

Jij bent wel de laatste op deze aardkloot die ons mag gaan vertellen wat wel of niet "not done" is.

Citaat:


Zielig figuur ben je, vooral met dingen erbij schrijven ben je erg goed.
Nooit heb je privé gereageerd omdat je daar te laf voor bent, je kunt alleen een grote muil geven hier en dan of een ban geven of een slotje erop gooien.
Dit forum is met name groot geworden door de goede naamkeuze en dreambox, Ron/Michel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sat4all,

 

Ook van mij hier een dikke proficiat gewenst.

Net zoals vele anderen heb ik hier een pak geleerd.

Graag zou ik alle medewerkers en mensen achter de schermen willen bedanken voor hun inzet. Doe zo verder gasten en op naar de volgende 10 jaar.

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alles wat er hier momenteel gaande is en er bovenop het gekissebis tussen Ron en lexie37 begint dit topic erg hypocriet te worden.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ron
Dat begrijp ik, maar daar moet je dan lexie37 voor danken die ondanks alle verzoeken geen nieuw topic te openen toch weer een manier zoekt om zijn onbeschofte "kritiek" te geven en dat dan doet in een topic dat is bedoeld om het 10-jarig bestaan van sat4all te vieren. Onbeschofter kan haast niet!
Dan mogen de leden ook wel even weten hoe deze druiloor zich tegenover andere mensen gedraagt.
Hier moet het dan ook gelijk bij blijven. Ik reageerde uitsluitend op zijn opmerking, want zo'n idioot loopt anders weer op een ander forum te krijsen dat zijn bericht verwijderd is en dan is sat4all zoals altijd natuurlijk weer de zwarte piet.
Voor dit soort gevallen was dus ook de schopstoel bedoeld want dan kan iedereen zien waarom een moderator iemand gebanned heeft. Dat gebeurt echt niet zomaar al beweren dit soort figuren dat natuurlijk wel altijd.

Ron


jij opend een topic met een zielig verhaal en men kan daar niet op reageren.
Als jij het niet kunt winnen, dan gooi je er een slot op of geeft die personen een ban, er zijn er velen die zicht ergeren aan jou en je houding ten opzichte van hen.
Je kunt niet tegen kritiek en tegenspraak duld je al helemaal niet.
Je kan het gewoon niet hebben dat je niks meer aan dreamboxen verdiend, en je alleen nog geld verdiend met een CS servers draaien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, "vriend" ik kan er net zoals 16 miljoen andere Nederlanders niet tegen als iemand mijn vrouw en kind kankerwijf en kankerkind noemt en mij voor stasi officier uitmaakt.

Iedereen begrijpt verder ook wel dat een van mijn laatste "daden" het permanente bannen van Lexie wordt.

Verder heb ik aan dreamboxen alleen maar geld uitgegeven.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: schotelkop
Lexie37 ben jij niet tof man.zo iets mag je nooit schrijven


Dat had gewoon mogen blijven staan.
Schotelkop je weet niet wat er voorgevallen is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat er precies voorgevallen is zijn deze 4 waarschuwingen die je van diverse moderators volledig terecht kreeg en je van mij aan de hand van je laatste waarschuwing een tijdelijke ban kreeg.

 

Ban-historie: (2 bans)

Op: 20091203 door: Toxic[Q] (einddatum: 20100102)

 

Vermaningen-historie: (4 vermaningen)

Op: 20090408 door paardengek wegens: Onderwerptitel

Op: 20091128 door Ome Merde wegens: 2e hands

Op: 20091202 door Toxic[Q] wegens: 2e hands

Op: 20091203 door Toxic[Q] wegens: wan sharing

 

Daarna kwam de email die hier iedereen kan lezen.

Jij bent het laatste uitschot van deze aardkloot en de reden dat mensen die hun hart en ziel en vrije tijd in een forum stoppen er mee kappen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lexie37
Origineel bericht van: schotelkop
Lexie37 ben jij niet tof man.zo iets mag je nooit schrijven


Dat had gewoon mogen blijven staan.
Schotelkop je weet niet wat er voorgevallen is.
Ongeacht wat er voorgevallen is zulke teksten of van gelijke strekking schrijf je gewoon nooit verbaast me ook dat je hier nog mag schrijven.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...