Ga naar inhoud


>>> 26 MAART - Sat4all 10 jaar! <<<


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 202
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: lexie37
Mag je wel kritiek geven of wordt dat ook verwijderd.
In ieder geval vind ik een topic open en daar meteen een slot opgooien zodat anderen daar hun mening niet over kunnen geven, not done.

Wel vanaf deze kant felicitaties


Lexie37, ah daar gaat een lampje branden:

Ban-historie: (2 bans)
Op: 20091203 door: Toxic[Q] (einddatum: 20100102)

Vermaningen-historie: (4 vermaningen)
Op: 20090408 door paardengek wegens: Onderwerptitel
Op: 20091128 door Ome Merde wegens: 2e hands
Op: 20091202 door Toxic[Q] wegens: 2e hands
Op: 20091203 door Toxic[Q] wegens: wan sharing

Hoe jij je "kritiek" geeft weten wij (moderators en beheerder) allemaal. Zal ik even een scheld e-mail van jou citeren die je enkele maanden geleden als gevolg van een volledig terechte tijdelijke ban naar ons stuurde?

Jij bent wel de laatste op deze aardkloot die ons mag gaan vertellen wat wel of niet "not done" is.



Jij bent een van de redenen dat mensen die belangeloos hun vrije tijd investeren er de brui aan geven.
Mafketel!
Ga je diep, dieper, extreem diep schamen!

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook vanaf deze kant iedereen gefeliciteerd die dit forum 10 jaar hoog hebben gehouden.

Zit er zelf nu ook bijna 10 jaar op en soms had ik het idee als het zo door gaat haalt sat4all het niet, maar door het strakke beleid is het toch gelukt, nu op naar de volgende 10 jaar.

 

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks het feit dat ik de laatste jaren niet meer echt fanatiek actief ben (en daardoor ook de berichten op dit -nog steeds- fantastisch forum volg) wil ik iedereen van harte feliciteren en bedanken voor ieders inzet. Zowel moderatoren, oprichters maar ook alle gebruikers. Hopelijk komt er weer een tijd dat ik ook weer actief kan deelnemen.

 

Groetjes van Rakker71

Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500

Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat begrijp ik, maar daar moet je dan lexie37 voor danken die ondanks alle verzoeken geen nieuw topic te openen toch weer een manier zoekt om zijn onbeschofte "kritiek" te geven en dat dan doet in een topic dat is bedoeld om het 10-jarig bestaan van sat4all te vieren. Onbeschofter kan haast niet!

Dan mogen de leden ook wel even weten hoe deze druiloor zich tegenover andere mensen gedraagt.

Hier moet het dan ook gelijk bij blijven. Ik reageerde uitsluitend op zijn opmerking, want zo'n idioot loopt anders weer op een ander forum te krijsen dat zijn bericht verwijderd is en dan is sat4all zoals altijd natuurlijk weer de zwarte piet.

Voor dit soort gevallen was dus ook de schopstoel bedoeld want dan kan iedereen zien waarom een moderator iemand gebanned heeft. Dat gebeurt echt niet zomaar al beweren dit soort figuren dat natuurlijk wel altijd.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let wel, ik heb dus inderdaad een gezin thuis, dus kan je jezelf een klein beetje voorstellen hoe zoiets aankomt.

Laten we het er a.u.b. niet meer over hebben, want daar was dit topic niet voor bedoeld. Ik kon zijn bericht echter niet onbeantwoord laten.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...