Ga naar inhoud


>>> 26 MAART - Sat4all 10 jaar! <<<


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 202
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vanaf hier ook felicitaties voor SAT4ALL.

Bedankt voor de 10 jaar.

De eerste jaren vond ik het hier geweldig,de laatste jaren vind ik het wat minder worden(maar dat is persoonlijk,mede door de ontwikkelingen die in de eerste jaren het sterkst waren.)

Helaas heb ik wel 2 maal een nieuw account aan moeten maken omdat ron me zonder aanleiding blokkeerde.(heb er geen moeite mee dat vooropgesteld).

Desondanks heb ik met plezier gelezen op dit board.

De roddels over ron zijn me ook bekend,dit is volgens mij ook een reden dat de sfeer kelderde.

Maar wat ik net gelezen heb,slaat werkelijk nergens op,zo'n dergelijke mail zou ik mijn ergste vijand niet sturen,dit is zeer triest,Ik vraag me af of dit niet strafbaar is.

Ron nogmaals desondanks de onterrechte bans die mij als redelijk actief lid tot een leeslid maakte bedankt voor deze 10 jaar.

Eigenlijk best knap dat dit forum altijd wel netjes bebleven is,zeker nu je laat zien wat de reacties van sommige mensen is.

Dit bericht had ik per pm willen sturen maar dat gaat niet(wel begrijpelijk).

Maar denk vooral aan jezelf.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: S40
Elke keer dat kinderachtig gekibbel op deze prachtige forum,HELAAS !

Op naar de volgende 10 jaar hopelijk

grtz


offtopic:
Jij noemt het gekibbel maar ik vind het dus echt niet normaal meer als mijn vrouw voor kankerwijf word uitgemaakt.

Dan ga ik toch echt even kijken of dat ik dat niet bij de politie kan aangeven. Is dat niet strafbaar?

ontopic: ik kan niet meer zonder sat4all, het is voor mij met afstand de meest bezochte website, dus is mijn wens: op naar de volgende 10 jaar!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat dat strafbaar is,'t is geen bedreiging me dunkt.

Ze hebben daar bij de flikken wel wat beters te doen dan een verwijt tussen 2 personen op een forum te gaan onderzoeken.

 

Dat terzijde,je moet niet altyd akkoord zijn met iedereen,maar converseer daarover en niet elkaar vanalles naar elkaar slingeren.

Helpt niets en actie wordt altyd vervolgt door een reactie en dat komt nooit goed.

 

grtz

 

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lexie37


[ email verwijderd ]


Hier schrik ik toch wel van. Niet dat dergelijke mailtjes over en weer verstuurd worden, want dat gebeurt zowat overal. Normaal is het in ieder geval niet. Waar ik vooral van op kijk dat iemand als Lexie hier geen permanente ban voor heeft gekregen.

De moderatie is hier best wel streng, op zich heel begrijpelijk als je naar de verschillende onderwerpen kijkt, maar het mag toch nooit gebeuren dat Lexie hier gaat uitmaken dat een forum ten onder gaat? Dat is toegeven aan slecht gedrag en druist volledig in tegen de normale fatsoensregels! Ron laat je niet aan de kant zetten, zet dit soort gasten buiten de deur en ga vooral door!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...