Hoeba Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Kan zo'n T90 wel naast mijn twee schotels neerzetten, zodra ik het dak weer op mag, om de verschillen te testen. Niet slecht zo te zien. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Catalán Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Origineel bericht van: ceesv Origineel bericht van: Hoeba Origineel bericht van: blake7 Gemeenschappelijke satellietontvangst blijft uitstekend alternatief Hoe kom je er op? Dikke duim zeker? . Kijk eens <hier< Met zoiets is toch niets mis? Is helemaal niks mis mee,dat zou een oplossing zijn... grtz DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
I_am_Dreaming Geplaatst: 19 juni 2010 Geplaatst: 19 juni 2010 wat zou hier het kostenplaatje zijn per bewoner ?
Moderator ceesv Geplaatst: 19 juni 2010 Moderator Geplaatst: 19 juni 2010 Hangt sterk af van het aantal bewoners/aansluitingen, maar zijn te overzien. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Marco275 Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 Origineel bericht van: ceesv Hangt sterk af van het aantal bewoners/aansluitingen, maar zijn te overzien. Geeft ook weer discussies, aan de overige 10 LNB's wens ik dus niet bij te dragen. Ik hoef geen 14 satellieten te kunnen ontvangen, ik heb nu een draaibare opstelling maar ik kijk maar naar 4 posities.
Moderator ceesv Geplaatst: 20 juni 2010 Moderator Geplaatst: 20 juni 2010 Ik denk, dat het in zo'n geval alles of niets is. Stel je voor, dat niemand anders die 4 satellieten wil zien, die op jou lijstje staan. Dan wordt het een dure aansluiting voor jou! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Marco275 Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 Daarom zal dit ook nooit een erg populaire oplossing worden denk ik.
satcat Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 En dan hebben we het nog niet over de copyright kosten van herdistributie gehad. De woonbedrijven hebben geen zin om een kabelbedrijf te worden. Ze hebben net al het andere werk out-sourced, zouden ze weer een verantwoordelijkheid op hun hals halen. Er moet dus weer een extern bedrijf komen wat de kosten flink opdrijft. Als dan ook nog eens niet iedereen meedoet dan wordt het te duur en wordt het project afgeblazen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen