Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo! Eind deze maand loopt mijn Irdeto "contract" af. Tot nu toe werd dat altijd stilzwijgend verlengd, maar ik ben bang dat CD deze keer de gelegenheid aangrijpt om ervan af te komen. Ik heb namelijk recent mijn abo verlaagd van combi naar basic.

Weet iemand de huidige CD policy? Kan ik er van uitgaan dat mijn contract gewoon door loopt of moet ik actie ondernemen? Ter verduidelijking: opbellen gaat niet vanuit Belgie...

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

En met een Nederlandse GSM in Belgie ;-)

Als Irdeto wordt gestopt dan krijg je vanzelf een brief op het Nederlandse adres wat je opgegeven hebt... Of als het zover is (de fora zullen er wel bol van staan)... via mycanaldigitaal.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

nou, Irdeto verdwijnt voorlopig niet.

Maar is er een speciale reden waarom je op Irdeto blijft?

Je mist zowieso alle muziekzenders, en HD pakket is onmogelijk.

Je kan je kaartje gratis omruilen voor een SECA3....

Je ontvanger moet er wel geschikt voor zijn, maar je hebt dan wat meer mogelijkheden, ook in basispakket..

http://www.canaldigitaal.nl/web/acties/mijnnieuwesmartcard/waarom-een-nieuwe-smartcard.html

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

Geplaatst:

@Littlesat: Briljant! Ik heb hier zelfs een Ned. GSM liggen. Ga ik proberen. Zie je maar weer hoe naïef ik ben ;-)

@Joker55: Ik kan nog geen afscheid nemen van mijn d-Box en die werkt op Irdeto. Er schijnt wel een mogelijkheid te bestaan om de d-Box om te bouwen, maar dat is voor mij te gecompliceerd om zelf te doen..

Hartelijk dank voor de reacties! Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen