The Iron Maiden Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Hallo, ik ben op zoek naar een usb stick die ik gemakkelijk met de sleutels mee kan nemen. Nu heb ik de Super Talent Pico-c gevonden, die me wel geschikt lijkt. Kijk hier voor de website van de fabrikant. Wie heeft ervaring met deze usb stick of kan me een andere adviseren? Ik zoek een usb stick die: - Zo klein mogelijk is - Zonder kapje of schuifsysteem. Dit kan alleen maar kwijt/kapot in de broekzak. - Het liefst 8 GB mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 jeemig ik heb er al zoveel gehad en allemaal kapot en/of verloren vooral aan de sleutelhanger breekt die plastic zooi altijd immers de sleutels zijn metaal de credit card usb vind ik eigenlijk dan wel een heel stuk beter die bewaar je net als je overige smartcards in de portemonnee 4 Gb en 8 GB al gezien op goegel Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Poetsdoekje Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Origineel bericht van: The Iron Maiden Hallo, ik ben op zoek naar een usb stick die ik gemakkelijk met de sleutels mee kan nemen. Nu heb ik de Super Talent Pico-c gevonden, die me wel geschikt lijkt. Kijk hier voor de website van de fabrikant. Wie heeft ervaring met deze usb stick of kan me een andere adviseren? Ik zoek een usb stick die: - Zo klein mogelijk is - Zonder kapje of schuifsysteem. Dit kan alleen maar kwijt/kapot in de broekzak. - Het liefst 8 GB mvg, The Iron Maiden Ik heb een sandisk cruzer micro 8Gb met U3smart PERFECT En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Psychosammie Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Of wat dacht je van een USB horloge? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
vGnp Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch de credit card usb vind ik eigenlijk dan wel een heel stuk beter die bewaar je net als je overige smartcards in de portemonnee Ik heb een aantal van die dingen (Freecom USBCard, 4 GB) in gebruik. Bevallen perfect. Wel even zoeken op het internet naar de goedkoopste shop, het verschil in prijs kan (heel) groot zijn. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
The Iron Maiden Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Geplaatst: 27 maart 2010 Die 'sleutel' ziet er inderdaad wel degelijk uit. Ik denk dat ik deze ga bestellen en dan laat ik nog wel weten of ie inderdaad zo degelijk is als ze beweren. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen