Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Er kan natuurlijk maar 1 ding gemount zijn aan /media/hdd. Volgens mij (ik heb het zelf nooit geprobeerd) kun je in OpenPLi zelf aangeven, bij een timer, waar de handel wordt neergezet. Dus dat kan ook een NAS zijn.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

Jawel, dat kan je wel. Ik hou even een slag om de arm maar volgens mij kun je per opname aangeven waar een opname neergezet moet worden bij gebruik van openPLi (ik zal nu wel zodadelijk afgeslacht worden wink ). Je hebt bij een timeropname nog altijd zoiets als locatie waarbij je kan afwijken van de standaard /hdd/movie. Hoe dat exact werkt weet ik niet.

Gert.

Origineel bericht van: wortellica
ik kan dus niet een interne hdd mounten en daarnaast ook nog een nas op dezelfde dreambox.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

Met open pli via verbindings beheer moet dat toch wel lukken, zo heb twee dreamboxen, beide met een disk en de PC gemount, over en weer.

Bij timers kan ik kiezen waar de opname moet worden geschreven. Bij video kan ik browsen waar de opname staat,

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Ik heb al van alles geprobeerd ook diverse draadjes op het forum gevolgd maar kom er nog niet uit heb wel het gevoel dat ik dicht bij zit het gaat om een stora ms200 netgear iemand nog een suggestie? confused

Geplaatst:

Dat gaat zonder problemen werken.

belangrijke dingen:

- volgens welk communicatie systeem werkt je netgear: CIFS/NFS... (heb je beide gebruik dan NFS)

- heeft de netgear een vast IP adres, zo ja wat is het ip, zo niet stel dit dan in

- op welk gedeelte van de schijf je wil jeje bestanden kwijt

hoe ga je te werk:

installeer via download (systeem plugin) de netwerk scanner,

via de optie netwerk kun je de netwerk scanner openen, daarna komen de gevonden apparaten + beschikbare hardeschijven, klik de goede aan en verbind deze, na dat dit gelukt is hoef je alleen nog maar een soort van snel koppeling te maken in de video modus: 2x video knop indrukken, zoeken naar de nieuwe hardeschijf en een mount maken.

succes

Geplaatst:

Welk deel vertalen? Maar zo te lezen is het 'lexmo' gelukt via de automounter (dus via dm + afstandsbediening) de nas te mounten. Hij heeft alleen z'n doelmapje nog op readonly staan.

Gert.

kan iemand dit vertalen/uitleggen wat hier staat mijn duits is niet zo goed.

http://www.i-have-a-dreambox.com/wbb2/th...er=0&page=2

Geplaatst:
ben klaar met dat k*tding.

je bent ook net zo assertief en informatief als die knaap van die Ludofs... whistle

heb je dat
Citaat:
k*tding
als usb disk draaien
heb je dat
Citaat:
k*tding
als NAS in je lan draaien
heb je dat
Citaat:
k*tding
met cifs proberen te mounten
heb je dat
Citaat:
k*tding
met nfs proberen te mounten
ik kan verder vragen...
jij weet het, wij niet, dus hulp is er misschien.
ciao

Now We Are Free

Lisa Gerrard, Gavin Greenaway, The Lyndhurst Orchestra

Geplaatst:

Ach, ik heb toendertijd ook lopen klooien met 2 verschillende nas(sen). Ik snap zijn frustratie wel. wink

Ik zou ook gaan voor de fstab (zoals ik het nu gelukkig heb) maar als de automounter werkt, why not?

Het is een strohalm waar wortellica zich aan vast klampt.

Gert.

Origineel bericht van: Tonskidutch
ben klaar met dat k*tding.

je bent ook net zo assertief en informatief als die knaap van die Ludofs... whistle

heb je dat

Citaat:
k*tding
als usb disk draaien

heb je dat

Citaat:
k*tding
als NAS in je lan draaien

heb je dat

Citaat:
k*tding
met cifs proberen te mounten

heb je dat

Citaat:
k*tding
met nfs proberen te mounten

ik kan verder vragen...

jij weet het, wij niet, dus hulp is er misschien.

ciao

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen