wortellica Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 je bent ook net zo assertief en informatief als die knaap van die Ludofs... ja was er vorige week ff klaar mee en dan raak je gefrustreert. maar het is gelukt via automount met CIFS en bij servershare gedeeldebestanden invullen. nu zit ik nog met, dat hij de opname nog steeds op de interne hdd zet wil dit graag op de nas doen iemand nog een idee (alvast bedankt voor julie hulp)
Catastrofus Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Je replied mij... Volgens mij neem ik het op voor je. Gert. Origineel bericht van: wortellica je bent ook net zo assertief en informatief als die knaap van die Ludofs... ja was er vorige week ff klaar mee en dan raak je gefrustreert. maar het is gelukt via automount met CIFS en bij servershare gedeeldebestanden invullen. nu zit ik nog met, dat hij de opname nog steeds op de interne hdd zet wil dit graag op de nas doen iemand nog een idee (alvast bedankt voor julie hulp) 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
wortellica Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 O zo bedoelde ik het niet hoor, was juist blij met je begrip
wortellica Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Geplaatst: 4 april 2010 Ik zie nu mijn gedeelde mappen, van de nas in mijn mediaspeler staan van de dm7025. Maar de opname,s worden nog steeds op de interne hdd gezet,hoe kan ik de opnames op de nas krijgen?
vGnp Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Onder OpenPli via Instellingen - Systeem - Opname lokaties vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
wortellica Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Geplaatst: 4 april 2010 staat er bij mij niet tussen opname lokaties, ik zie wel opname maar daar kan ik nergens opname lokaties selecteren? Origineel bericht van: vGnp Onder OpenPli via Instellingen - Systeem - Opname lokaties vGnp
vGnp Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Op 26/03/2010@22:41 zei je toch dat je OpenPli draaide? Edit: Doe je wel zo nu en dan een update? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
wortellica Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Geplaatst: 4 april 2010 nee dat heb ik nog nooit gedaan ik heb open pli ben nu aan het updaten laat het nog wel ff weten alvast bedankt voor je antwoord grz erwin.
Catastrofus Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Als je na het updaten een timer zet dan zie je een "locatie" in het timer-scherm. Daar kun je ingeven waar een opname geplaatst moet worden... Zoniet dan moet je die locatie even toevoegen. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
wortellica Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Geplaatst: 4 april 2010 hoi gert box is gecrashed na update nu de laatste openpli eropgezet, hoe voeg ik de nieuwe opname locatie toe?
Catastrofus Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: wortellica hoi gert box is gecrashed na update nu de laatste openpli eropgezet, hoe voeg ik de nieuwe opname locatie toe? Kwestie van mapjes toevoegen onder /hdd/movie. Ik weet uiteraard niet hoe het werkt met een 7025+ maar bij de 8000 is het zo dat evt aangemaakte mapjes te selekteren zijn bij "Locatie" van een timer. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
wortellica Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Geplaatst: 4 april 2010 Kwestie van mapjes toevoegen onder /hdd/movie. doe je dit met de afstandsbediening of met bijv dcc grz erwin
Catastrofus Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 In mijn geval ssh ik naar de dm, maar als je geen keys hebt kun je ook gewoon telnetten (root/<pwd>) naar de dm en dan dirs aanmaken. Gert. Origineel bericht van: wortellica Kwestie van mapjes toevoegen onder /hdd/movie. doe je dit met de afstandsbediening of met bijv dcc grz erwin 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Catastrofus Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 In dat geval gewoon dcc gebruiken. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen