Ga naar inhoud


>>>>> Sat4all domeinen en forum te koop <<<<<<


Ron

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: VriezeNet®
Origineel bericht van: Con
Ron DE GROTE.

Nu ga je toch echt wel een beetje te ver, vind je zelf ook niet...


Dat lijkt me toch ook wel ja....
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Herco M.
Dat lijkt me toch ook wel ja....


Hey, iedereen heeft zijn eigen mening en eigen manier om Ron te bedanken. Bedank Ron dat hij de toekomst voor Sat4All heeft veilig gesteld en laat de rest voor wat het is joh, straks wordt deze draad ook verziekt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matchless
We blijven streng he wink


Vind jullie helemaal niet streng. Vind alleen de behoefte van sommige mensen om sommige reacties te plaatsen jammer. Maar ja, laat mezelf ook verleiden dus wie ben ik... frown

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hey, iedereen heeft zijn eigen mening en eigen manier om Ron te bedanken. Bedank Ron dat hij de toekomst voor Sat4All heeft veilig gesteld en laat de rest voor wat het is joh, straks wordt deze draad ook verziekt.


Goede en wijze woorden.

Ron,

In tien jaar tijd is hier een mega hoeveelheid informatie verzameld die je in geen ander forum terug vind,
en mij en andere gebruikers gigantisch geholpen heeft en veel problemen heeft opgelost.

Bedankt voor al deze jaren, en door naar de volgende...





Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: appie39
Met vlag en wimpel de beste 1 april van het jaar smile



Als ik dit topic zo lees zou je best eens gelijk kunnen hebben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We gaan niet speculeren of anders.

Hou het draadje leuk en anders laat je het posten.

 

Dat geroddel en achterklap moet eens stoppen.

 

Er wordt vanaf nu ook ingegrepen als dit soort berichten het topic vervuilen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laugh bedankt Ron en het team van de echte moderators , nu kunnen we zeker nog geruime tijd van onze hobby extra genieten door de goede raad en bevindingen van allen die de forums van sat4all gebruiken , hier wordt onbaatzuchtig door diverse leden die elkaar totaal niet kennen en soms duizende kilometers van elkaar verwijderd zijn naar oplossingen gezocht ,ze zorgen voor het echte satplezier , zo moet het zijn en blijven

 

welgemeende groeten vanuit belgië

( van een simpele belg die zijn kennis hier komt halen )

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matchless


Dat geroddel en achterklap moet eens stoppen.



Das krachtige taal, kan ik we wel in vinden.

Natuurlijk ook een bedankje voor Ron die ons altijd wel zonder ook maar iets terug te verlangen ons de ruimte heeft gelaten om onze hobby te beoefenen..........


Groetjes.............
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat geroddel en achterklap moet eens stoppen.


Ik ben het er volledig mee eens dat er hier voor roddels en achterklap geen plaats moet gemaakt worden.

Daarentegen blijft het een discussieforum en bij discussies horen nu éénmaal soms tegengestelde meningen, zelfs als die meningen niet noodzakelijk diegene zijn die de meerderheid der posters hebben.

Als er nu hier posters zijn die menen dat alles een 1-april grap was, denk ik dat zij het recht hebben dat te schrijven, zolang het natuurlijk netjes blijft en er niet op de persoon wordt gespeeld.

Een 1-april grap leek het mij echter niet, maar goed er is een oplossing en dat is goed nieuws.

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Citaat:
Dat geroddel en achterklap moet eens stoppen.


Ik ben het er volledig mee eens dat er hier voor roddels en achterklap geen plaats moet gemaakt worden.

Daarentegen blijft het een discussieforum en bij discussies horen nu éénmaal soms tegengestelde meningen, zelfs als die meningen niet noodzakelijk diegene zijn die de meerderheid der posters hebben.

Als er nu hier posters zijn die menen dat alles een 1-april grap was, denk ik dat zij het recht hebben dat te schrijven, zolang het natuurlijk netjes blijft en er niet op de persoon wordt gespeeld.

Een 1-april grap leek het mij echter niet, maar goed er is een oplossing en dat is goed nieuws.

Greets



Paullo, ik ben het helemaal met je eens... het is niet de eerste keer in dit draadje dat ik las dat je positief moest schrijven, en heb ook al gemerkt dat er reacties gewist werden.... hmm hmm.....
Als iedereen het netjes houdt, mag je volgens mij inderdaad ook bedenkingen schrijven. Als er alleen "goedgekeurde teksten" geschreven mogen worden, heb je volgens mij niets meer aan het forum.
Of het allemaal een goede keuze geweest is en hoe het beleid van de nieuwe eigenaars zal worden, zullen we in de toekomst zien.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige

Paullo, ik ben het helemaal met je eens... het is niet de eerste keer in dit draadje dat ik las dat je positief moest schrijven, en heb ook al gemerkt dat er reacties gewist werden.... hmm hmm.....

Volgens mij wordt nu toch wel e.e.a. uit zijn verband getrokken.
Nergens staat de eis vermeld dat je positief moest schrijven maar wel dat het geroddel en achterklap eens moet stoppen en daar zal het toch wel iedereen eens me moeten zijn.


Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...