Ga naar inhoud


>>>>> Sat4all domeinen en forum te koop <<<<<<


Ron

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: Sverige

Paullo, ik ben het helemaal met je eens... het is niet de eerste keer in dit draadje dat ik las dat je positief moest schrijven, en heb ook al gemerkt dat er reacties gewist werden.... hmm hmm.....

Volgens mij wordt nu toch wel e.e.a. uit zijn verband getrokken.
Nergens staat de eis vermeld dat je positief moest schrijven maar wel dat het geroddel en achterklap eens moet stoppen en daar zal het toch wel iedereen eens me moeten zijn.


Er is toch wel een verschil tussen roddel en achterklap en je eigen mening verkondigen.
Als iemand z'n bedenkingen heeft over de gang van zaken dan mag dat toch gewoon op een discussie forum besproken worden? Zo lang het inderdaad maar niet op de man gespeeld wordt en het in normale bewoordingen blijft gaan.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Misschien draaf ik door hoor, maar als, zoals aangegeven, vele mensen zien dat Sat4All van 'ons' allen is (het is toch ons bier!). is er dan wellicht iets van een stichting/vereniging op te zetten.

 

Ook zou ik er best wat voor voelen om ergens wat geld te doneren voor de actie 'Zet Ron in het zonnetje!' nu hij zo belangenloos het eigendom heeft overgedragen. Ik ben nog niet lang lid, maar waardeer de info die in dit board zit enorm en dat is me best een donatie in de goede richting waard.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: raas

Ook zou ik er best wat voor voelen om ergens wat geld te doneren voor de actie 'Zet Ron in het zonnetje!' nu hij zo belangenloos het eigendom heeft overgedragen. Ik ben nog niet lang lid, maar waardeer de info die in dit board zit enorm en dat is me best een donatie in de goede richting waard.


Mee eens. Mischien kan er vanuit het nieuwe beheer een paypal account geopend worden o.i.d.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: raas
Misschien draaf ik door hoor, maar als, zoals aangegeven, vele mensen zien dat Sat4All van 'ons' allen is (het is toch ons bier!). is er dan wellicht iets van een stichting/vereniging op te zetten.

Ook zou ik er best wat voor voelen om ergens wat geld te doneren voor de actie 'Zet Ron in het zonnetje!' nu hij zo belangenloos het eigendom heeft overgedragen. Ik ben nog niet lang lid, maar waardeer de info die in dit board zit enorm en dat is me best een donatie in de goede richting waard.

Sorry hoor, maar hier krijg ik toch echt een hele vieze smaak van in de mond...sick
Jarenlang laten jullie je afzeiken door die man, en nu ga je hem verafgoden, het begint een beetje op een sekte te lijken...dit gaat mij echt te ver.

Schrap mijn account maar, ik heb hier niets meer te zoeken... sick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk ver-afgod ik niemand maar vind zijn Ron zijn beslissing een nette om niet voor geld te gaan. Of het een goede beslissing is afwachten en zal de toekomst uitwijzen.

 

Persoonlijk hoop alleen dat het op sommige punten wat minder streng zou kunnen want af en toe is het net ff te streng.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff off topic

 

Hmmmm ron is geen god....

niemand is perfect en ik ben iemand niet niemand....toch

We hebben allemaal wel eens dagen dat het minder gaat.....en je kan ook niet over je heen laten lopen als je "eigenaar" van een forum bent met ik weet niet hoeveel leden, waar iedereen zijn eigen mening heeft..... op dit forum ben je te gast....dus heb je je ook aan de regels te houden.......en moderator/beheerder/eigenaar afzeiken blijkt van velen een hobby te zijn.....terwijl de mensen hier ook voor hun hobby zitten....

Dus.....komen ze soms bot uit de hoek....dan zal men het op dat moment ook wel aan hun zelf te danken hebben.......ik ook heb wel een een vermaning gehad.....zelfs 2 op 1 dag.....maar ik heb op een nette manier aangegen dat ik het er niet helemaal mee eens was......als je op een nette manier reageerd, regeren ze ook netjes terug hoor.....

 

 

"dit moest er even uit"

 

nu weer on topic

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: VriezeNet®

Sorry hoor, maar hier krijg ik toch echt een hele vieze smaak van in de mond...sick
Jarenlang laten jullie je afzeiken door die man, en nu ga je hem verafgoden, het begint een beetje op een sekte te lijken...dit gaat mij echt te ver.

Schrap mijn account maar, ik heb hier niets meer te zoeken... sick

Dit heeft toch niks met verafgoding te maken?
Ik ben het ook niet altijd eens met Ron maar het feit dat hij het forum in z'n huidige vorm wil achterlaten en niet voor de centen gekozen heeft verdiend op z'n minst een bedankje.
Wie laat er nu zomaar een pak euro's liggen als heel dat forum heb niks kon schelen? Blijkbaar ligt dit forum Ron wel nauwer aan het hart dan sommigen van ons willen inzien.


Wat jou betreft, tot later dan maar. Veel later. Hoop ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Sorry hoor, maar hier krijg ik toch echt een hele vieze smaak van in de mond...sick
Jarenlang laten jullie je afzeiken door die man, en nu ga je hem verafgoden, het begint een beetje op een sekte te lijken...dit gaat mij echt te ver.

Schrap mijn account maar, ik heb hier niets meer te zoeken...


Waarmee nog maar eens wordt aangetoond dat het blijkbaar moeilijk is voor sommigen om een andere mening naar voren te brengen zonder daarbij in excessen te vervallen.

Spijtig.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Citaat:
Dat geroddel en achterklap moet eens stoppen.


Ik ben het er volledig mee eens dat er hier voor roddels en achterklap geen plaats moet gemaakt worden.

Daarentegen blijft het een discussieforum en bij discussies horen nu éénmaal soms tegengestelde meningen, zelfs als die meningen niet noodzakelijk diegene zijn die de meerderheid der posters hebben.

Als er nu hier posters zijn die menen dat alles een 1-april grap was, denk ik dat zij het recht hebben dat te schrijven, zolang het natuurlijk netjes blijft en er niet op de persoon wordt gespeeld.

Een 1-april grap leek het mij echter niet, maar goed er is een oplossing en dat is goed nieuws.

Greets



Ik weet niet wie hier roddelt en "achterklapt" , maar een andere mening als "topic vervuilen" typeren is ook niet echt bevorderlijk voor iemand om een tegengestelde mening te posten.

Jou leek het geen 1 april grap? Ok, jou mening.
Ik weet voor mezelf dat het er wel een is, en een hele goede smile
In mijn ogen verandert er helemaal NIETS.

Maar dat is slechts mijn afwijkende mening.

----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Sorry hoor, maar hier krijg ik toch echt een hele vieze smaak van in de mond...sick
Jarenlang laten jullie je afzeiken door die man, en nu ga je hem verafgoden, het begint een beetje op een sekte te lijken...dit gaat mij echt te ver.

Schrap mijn account maar, ik heb hier niets meer te zoeken... sick


Kun je mooi doen, negatievelingen als jij, daar hebben we hier niets aan en inderdaad zoals je zelf zegt, account schrappen.
Je doet je best maar, weet je trouwens wel wat een sekte is?

Dit moeste me even van mijn hart,,,,,,,,,,, zucht,,,,,,
ontopic maar weer

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Daarentegen blijft het een discussieforum en bij discussies horen nu éénmaal soms tegengestelde meningen, zelfs als die meningen niet noodzakelijk diegene zijn die de meerderheid der posters hebben.


Volgens mij is dit geen discussie forum maar een informatief forum?

Men dwingt het vaak in discussies omdat elke Nederlander nu eenmaal minstens 3 meningen heeft over elk onderwerp.

Maar klasse hoor, iemand wil Ron gewoon bedanken, blijkbaar een hoop meer mensen, en er moeten er altijd een paar bij zitten die hun 'mening' moeten geven. Als je dat zo graag wilt waarom stuur je hem dan niet gewoon een PM? Of probeer je door dingen publiek te posten meer 'aanhangers' te krijgen? Olie op het vuur te gooien?

Ik snap niet zo goed wat je er mee wilt bereiken... Ron is gestopt, wat hij ook gedaan mag hebben is verleden tijd. Een hele hoop mensen zijn hem dankbaar voor wat hij gedaan heeft en hoe hij de boel afhandelt. Zullen we het daarbij laten en alle complot theorieren per e-mail doen?

(Paullo alleen de eerste zin van mij was een reactie op jou, de rest wat meer in het algemeen voor een ieder die zich aangesproken voelt)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Volgens mij is dit geen discussie forum maar een informatief forum?


Nummer 4 van de boardregels:

" Het doel van dit board is een verzamelpunt te zijn voor satelliet en elektronica hobbyisten die middels dit board over hun hobby kunnen discussiëren."

wink

Greets


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...