Golfdiesel Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Ron, nu wel de smiley achter je nickname vervangen door eentje die niet sip kijkt Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
TangoBravo Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Ron, je zult een heel moeilijke week achter de rug hebben, vol onzekerheid over wat de juiste beslissing zou moeten worden. Ik sluit mij bij alle vorige sprekers aan, je hebt de best mogelijke beslissing genomen!! En uit ervaring weet ik, de juiste beslissing maakt je gelukkiger dan een zak met geld, dat zul je de komende dagen beslist gaan voelen. Alhoewel, als ik je bericht zo lees dan zie ik dat je het nu al voelt!! Mag ik je als gebruiker van het forum van harte bedanken? DANK JE WEL!!!! T B
Elwin Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Super dat Sat4all doorgaat met een nieuwe eigenaar! Ron, bedankt voor alles!
sheeplover Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Echt een GOEDE VRIJDAG!!!!!! Groetjes van John uit Den Bosch
Miauw Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Jeetje, dit gaat een heel lang topic worden, maar het is je echt gegund. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
freaky Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Ron bedankt voor je inzet en toewijding. Maar stop je nu helemaal definitief of blijf je nog lekker achter de schermen aktief ??? Als adviseur ??? Ik neem aan dat je je kindje welke uitvliegt toch wil volgen. In ieder geval is dit een zeer mooie oplossing. Waarvoor hulde!!!!! Zo en nu genoeg veren.......... RON BEDANKT (en dit geval mag je schreeuwen) Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
RVP Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Media Labs he ? Hm, ik weet het niet. Ben bang dat het dan allemaal erg Dreambox achtig wordt. Hopelijk is dat niet zo.
Noordhorn Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Ron, Ook van mijn kant bewondering en respect voor je keuze. Tevens bedankt voor alle tijd en energie die je in Sat4all hebt gestopt. Noordhorn - Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -
David1980 Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 PERFECT HOOR! UPC Horizon + Samsung EU55D8000
rebootje Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Hoi Ron, Bedankt voor de mooie jaren op dit board. En hopelijk mogen we er nog lang gebruik van maken. Rebootje
bigtwin Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Ron, bedankt voor alle tijd en moeite die je in dit forum hebt gestoken, en al het plezier en hulp dat je de vele leden/gebruikers hiermee hebt geboden. Veel lof voor jou en natuurlijk het gehele team dat daar in de afgelopen 10 jaar hun energie in gestoken heeft. Ik hoop inderdaad dat het forum percies zo blijft als het was, top dus! Ik zal je in de beide door jou genoemde forums nog wel tegenkomen, twee forums die ook mijn hoogste interesse hebben. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
climasat Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Beste Ron, Hardstikke bedankt voor je inzet en gigantisch veel respect en waardering naar jouw toe. Fijne pasen... Mvg Marc
meijelsat Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 RON. DAT IS ZEEEEEEEEEEEEEEEEEER GOEDE OPLOSSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VROLIJK PASEN. Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Mojo Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Ik zie alleen maar winnaars. Ik hoop dat de nieuwe eigenaars zich spoedig voorstellen aan ons. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast sattaz Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Origineel bericht van: Ron De eerste hobbydag zou je me gezien kunnen hebben. De tweede zeker niet meer. Ron Was dat niet in Breda 2004? Met vriendelijke groeten sattaz
Aanbevolen berichten