jacobus Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Mijn favoriete Forum blijft bestaan. Dat is mooi.
bundy6073 Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 FOREVER SAT4ALL Gr bundy Dreambox 7020 Dreambox 800 HD Phillips dsx 6073/03
amrabed Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Dit getuigt voor grote klasse, en veel liefde voor Sat4all. -THNX- Ron,
opie Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Parimaaaaaaaaaaaaaaaa! gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Gast ozzo Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Ron, mooie beslissing en ben blij dat SAT4ALL ook voor ALL blijft ! Dit had niet mooier kunnen lopen, waarbij de credits deze keer helemaal naar jou gaan. Toppie ! Ik weet zeker dat een groot aantal leden nu opgelucht ademhaalt. (Ik ook ;-) Ron, Chapeau !!!!!!!!! (En de nieuwe eigenaren uiteraard gefelicitaart met hun nieuwe "aanwinst". Je hebt niet zomaar elke dag de mogelijkheid om het beste SATBOARD van de Benelux (en Europa ;-) binnen te halen.
mietde Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Bedankt man en een vrolijk Pasen. You cannot ignore that member
Eastwood Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Heel mooi geregeld. Ik ben blij dat ik deze informatieve site kan blijven gebruiken. Aan iedereen fijne paasdagen. Met vriendelijke groet,Eastwood.-------------2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]
Poetsdoekje Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Origineel bericht van: ozzo Ron, mooie beslissing en ben blij dat SAT4ALL ook voor ALL blijft ! Dit had niet mooier kunnen lopen, waarbij de credits deze keer helemaal naar jou gaan. Toppie ! Ik weet zeker dat een groot aantal leden nu opgelucht ademhaalt. (Ik ook ;-) Ron, Chapeau !!!!!!!!! (En de nieuwe eigenaren uiteraard gefelicitaart met hun nieuwe "aanwinst". Je hebt niet zomaar elke dag de mogelijkheid om het beste SATBOARD van de Benelux (en Europa ;-) binnen te halen. Ik kan me daar heeeeeelemaaaaal bij aansluiten, ik ben eigenlijk sat4all-verslaafd.......... zonder sat4all? No-way En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
VriezeNet® Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Origineel bericht van: Con Ron DE GROTE. Nu ga je toch echt wel een beetje te ver, vind je zelf ook niet...
Con Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Origineel bericht van: VriezeNet® Origineel bericht van: Con Ron DE GROTE. Nu ga je toch echt wel een beetje te ver, vind je zelf ook niet... Nee, ik denk het niet. Als je zoveel shit over je heen hebt gehad en je sluit een periode af met genoemde transactie dan geef je wel een flinke vorm van karakter af. Nogmaals nee, voor mij zeer overwogen woorden. Voor mij niets meer dan hulde maar dan nog even wat méér. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Daemyon Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Goed bezig, blij te zien dat dit forum in leven blijft... Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD 80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3 Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.
satfanaat Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Origineel bericht van: VriezeNet® Origineel bericht van: Con Ron DE GROTE. Nu ga je toch echt wel een beetje te ver, vind je zelf ook niet. ..
appie39 Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Met vlag en wimpel de beste 1 april van het jaar ----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----
Gast toppiedus Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Respect!!!! en bij dat het forum blijft, waar zou ik anders als sat kijker die niet gehinderd wordt door enige kennis anders naar toe moeten voor mijn info?
Unetwork Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Goed bericht, ben erg blij en wens jullie allen mooie Paasdagen toe, hulde! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten