blitzteam Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Moet ik bep dingen doen als ik de Vu+ duo voor de eerste keer gebruik. Moet ik iets installeren of ....... ik ben bekend met de dreambox maar deze receiver is geheel nieuw voor mij. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
guykers Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Als eerste uitpakken als tweede deksel los en hdd inbouwen. Hoewel hij met de orginele FW goed werkt, plaatsen de meeste pli erin software te halen bij pli nieuwe FW op een usb stick plaatsen, deze voor in het usb slot steken, spanning op de box zetten door netschakelaar, rest is idem aan dream. suc6 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 ja, dat is het wel zo ongeveer. heb dat net deze week gedaan, maar itt jou was ik geheel niet bekend met dit soort ontvangers, hij komt naast een rebox en die is toch wat 'geregelder'. ik heb open pli en dream-elite geprobeerd als image, de laatste is mooier maar voor mij lastig aan de praat te krijgen, je moet daar alles zelf uitzoeken op een voornamelijk italiaans forum. Dus de cd-kaart en de franse kaart deden het a priori niet. Met de pli wel. mijn probleem met de open-pli is eigenlijk alleen dat ik geen fatsoenlijk werkende EPG kan vinden, een beetje leuk gepresenteerd, zoals we gewend zijn van de rebox. Verder werkt de box leuk, en ben ik de secundaire lolletjes (als pc-connectie) aan het achterhalen, maar die zul je als dreambox kenner al wel weten. De box lijkt me goede waar te bieden voor het geld. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
metoo Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 met de XMLtv plugin is er tot een week vooruit epg, heb je die al geprobeerd? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 ja, het gaat meer over de presentatie dan de data, die zijn er wel, zie een andere post van mij. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
metoo Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 presentatie is skin afhankelijk, zoek dan een andere skin of maak er zelf een. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 ehhh beginner zei ik, skin zoeken, ja daar ben ik al mee bezig, waarbij een soort 'catalogus' best handig zou wezen, nu ben ik toch vnl bezig met downloaden en uitproberen. maar zelf maken, geen idee hoe dat moet VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
metoo Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 als je dan toch bezig bent zet dan gelijk die catalogus op, heb je gelijk eeuwigdurend werk omdat het zich ook vaak wijzigt en uitbreid ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 ja daar zit wat in, dat is het nadeel van een open systeem. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen