stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Hoi, als beginner heb ik het idee dat de VU+ een heel flexibele ontvanger is waarop veel kan, en daarom verbaast het me een beetje dat de EPG-versie die ik in de Open-PLI image vind zo 'eenvoudig' is, zelfs wat houterig. Dat het veel beter kan weet ik van mijn rebox 9000, die EPG is een nette, grafische weergave van zenders onder elkaar in de tijd, van waaruit je prima timers kan installen. Via het webinterface heb ik op de pc ook zoiets, maar ik wil dat met de AB op het scherm vanuit de luie stoel kunnen regelen, en niet naar de pc moeten lopen daarvoor. Er is vast wel iemand der kenners die een goede tip heeft? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 kan ook aan de skin liggen dat ie je niet bevalt voorbeeldje nemesis glassline The Crying Cowboys Aaron Rux
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Geplaatst: 27 maart 2010 ja, dank je, dat gaat de goede kant op. maar ik ben dit gewend: [img:left]http://picasaweb.google.com/stefan.wolfrum/Rebox?feat=directlink[/img] om de een of andere reden krijg ik het plaatje niet life erin, helaas VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Geplaatst: 27 maart 2010 ik heb deze skin eens gedownload, en dan valt me nog iets op: de skin volgens die naam (nemesis glassline) die ik via de groene knop binnekrijg lijkt erop maar is anders. om te beginnen staat er DREAM ipv VU+DUO, en de lijst is ook iets minder strak. Hoe komen deze verschillen? Verwijzen de images naar andere websites voor de update? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
metoo Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 nee, de vu duo draait dreambox software en dan heb je dat tot iemand dat aan gaat passen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 die nemesis glassline is door misterX van vu forum gefixed voor de vu+ duo VTI 0.7 image als je een telnet ipkg update && ipkg upgrade doet staat die in de download lijst skins dus het kan altijd per image een klein beetje verschillend uitzien maar ook de kerni HD1R2 is erg mooi alleen daar kan ik de tekst bijna niet meer lezen op mijn 42inch tv dus al met al een beetje testen en die skins die je niet mooi vindt gewoon ook weer deïnstalleren. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 uhm sorry, was niet mister-x maar ronaldus die de skin aangepast heeft / gefixt heeft voor VU+ anders zoek je misschien verkeerd. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Geplaatst: 27 maart 2010 dank, alvorens brokken te maken: je schrijft, voor de VTI 0.7 image. kan ik 'm dan ook voor de Open PLI gebruiken? of geeft dat ellende? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 zou ik niet durven zeggen... Pli forum erop na slaan, die gebruiken ook meerdere skins ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Origineel bericht van: stefan.wolfrum dank, alvorens brokken te maken: je schrijft, voor de VTI 0.7 image. kan ik 'm dan ook voor de Open PLI gebruiken? of geeft dat ellende? Niet doen doe je het wel krijg je geheid een GSOD ! ( ik weet het had het zelf ook )
stefan.wolfrum Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Geplaatst: 28 maart 2010 dat idee had ik al. dank voor de waarschuwing. ik houd het maar bij één 'nest' en gebruik alleen wat ze daar aanbieden, dan zal het wel meevallen. momenteel loopt-ie met openpli prima, en met die glass-skin van hierboven, zij het dan de pli-versie, is de epg acceptabel, kan beter, maar ja... VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen