Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 net gedaan handmatig erin zetten en herstarten gaat bij original 4.2, VTI en Dream Elite bestand uitpakken en met dcc naar map Code: /lib/modules/2.6.18-7.3/extra dan herstarten perfekt... deze dvb-bcm7335.ko.zip downloaden kijken of mijn link werkt Second Life Mungo Parker
Gast Sjaaky Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 > perfekt... Dat betekent dat jij een verbetering van de beeldkwaliteit constateert?
Gast SatMann Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 dat heeft Ton idd niet vermeld...dus we wachten op zijn "oordeel"
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Sjaaky + SatMann tuurlijk heb ik verbetering hier als er nu nog commentaar is over de beeldkwaliteit dan begrijp ik het ook niet meer. ciao Second Life Mungo Parker
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Ik begrijp niet wat er "tuurlijk" aan is. Kan je beschrijven wat beter is?
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Dennis DaMenaCe, beschrijven is lastig zien is geloven component het SD beeld is scherper en rustiger het HD beeld is vooral rustiger qua snelle beeld sequenties 3. Improve HDMI/Component video PQ(Picture Quality) - Enhance deinterlacing algorithm. na deze driver te hebben geïnstalleerd heb je ook meer opties voor kleur en contrast etc na deze driver te hebben geïnstalleerd kun je overigens ook videoenhancement plugins eraan toevoegen voor finetuning zoals bij de dream enigma2-plugin-systemplugins-videoenhanc ement_experimental-git20100405-r0_mipsel .ipk het is een verbetering dus ga doen of kijken bij Vu+ bezitters. ciao Second Life Mungo Parker
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Bedankt voor je toelichting. Ik maak gebruik van OpenPLi. Ik zal dus geduldig wachten tot morgen.
Gast SatMann Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 ton, das nog niet genoeg je uitleg ps: heb je al eens een opname gedaan van bv 1 minuut. en dan afspelen? is het ontbrekende gelijk tijdens de eerste 10/15 seconden nu weer in orde? ik ga ze der vanavond al eens ingooien en dat ook testen. bedankt voor je test. greetz
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: Dennis DaMenaCe Bedankt voor je toelichting. Ik maak gebruik van OpenPLi. Ik zal dus geduldig wachten tot morgen. is 112 min geleden al verwerkt in de update van hun dus even update dan zou die erin moeten zitten althans als je het via de twiter-site volgt OpenPLI Twitter
Gast Duolist Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: Gman2oo6 .....is 112 min geleden al verwerkt in de update van hun dus even update dan zou die erin moeten zitten Je moet wel even het hele verhaal lezen: het is verwerkt, en het zit dan in de update die morgenvroeg wordt gemaakt. Nog even geduld dus!
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: Duolist Origineel bericht van: Gman2oo6 .....is 112 min geleden al verwerkt in de update van hun dus even update dan zou die erin moeten zitten Je moet wel even het hele verhaal lezen: het is verwerkt, en het zit dan in de update die morgenvroeg wordt gemaakt. Nog even geduld dus! daarvoor geef ik ook aan "zou" Heb nooit gezegd dat het erin moeten zitten
Gast Duolist Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 En zo kunnen we nog veel topics vullen met niets......
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: SatMann ps: heb je al eens een opname gedaan van bv 1 minuut. en dan afspelen? is het ontbrekende gelijk tijdens de eerste 10/15 seconden nu weer in orde? ? uhm, 1 minuut opnames maak ik niet, waarom ook? maar alle opnames tot nu toe gemaakt, missen niets tenminste niet hier met VTI en NAS (grote cache, snelle spin-up) zal als er tijd is eens 1 maken van een minuut ciao Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: Duolist En zo kunnen we nog veel topics vullen met niets...... inderdaad topic is beeldkwaliteit, dus on topic en ik denk dat jullie nu toch aardig tevreden zullen zijn. ciao Second Life Mungo Parker
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: Duolist En zo kunnen we nog veel topics vullen met niets...... @Duolist zoals hierboven tussen de quote.... niks zinnigs ontopic : @tonskidutch In de nieuwe drivers gaat het om de beeldkwaliteit 3. Improve HDMI/Component video PQ(Picture Quality) - Enhance deinterlacing algorithm. vandaar ook mijn melding Daarbij ik was al tevreden hoor hier geen grote problemen met het SD beeld is niet zo goed als mijn oude ipbox 9000 maar goed het zal echt wel beter gaan worden )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen