blitzteam Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 hoe installeer firmware via usb stick op VU+ ik denk dat mijn usb stick niet werkt in samenwerking met de Vu+ Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Zorg dat in de root van de stick de map staat: vuplus en daaronder weer duo in de duo map horen de volgende bestanden te staan: boot_cfe_auto.jffs2 kernel_cfe_auto.bin en root_cfe_auto.jffs2 Let ook op dat je GEEN hoofdletters gebruikt in de mapnamen. Zet de VU+ uit d.m.v. de knop op de achterzijde, doe de stick in de USB aan de voorkant en start dan de box weer op. Wacht tot je de melding in het display krijgt dat je weer kunt rebooten.
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 de stick is leeg en met fat32 geformateerd (niet snelle formatering maar volledig) maakt een map aan vuplus en in die map maak je een submap aan duo in die laatste zet je de drie bestanden van het image schakelaar uit usb erin schakelaar aan wachten totdat ie zegt finished schakelaar uit usb eruit schakelaar aan en dan boot ie met de wizard voor alle instellingen. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Toch knap hè 2 antwoorden in precies dezelfde minuut (en het antwoord komt nog redelijk overeen ook!)
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 en ze werken ook nog, want zo ben ik de afgelopen dagen enige malen bezig geweest! toch fijn dat je zo goed geholpen wordt, ben heel tevreden met de vu+duo. de juiste skin maakt toch veel uit. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
blitzteam Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Geplaatst: 27 maart 2010 moet ik de gehele map vuplus op mijn usb zetten Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 ja, maar die map vuplus is helemaal is leeg op de submap duo na. in de submap duo staan de drie bestanden. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
blitzteam Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Geplaatst: 27 maart 2010 kan ik ook via een nulmodem firmware erop zetten, via usb sticklukt het niet, misschien herkent hij de usb stick niet. ik heb een map aangemaakt vuplus met daarin de map duo en in de map duo zitten 3 bestanden Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 ja dat kan, daar is een tooltje voor, zie even de forums, ik heb het niet gedaan want mijn stick doet het wel. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
blitzteam Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Geplaatst: 27 maart 2010 welke usb stick zijn geschikt en hoe weet ik welk ip de VU+ heeft Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 de mijne is een ouwe cruzer van 256 mb en die doet het prima, het IP adres is standaard een DHCP adres en dus zul je bij je DHCP server het adres moeten opvragen. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
blitzteam Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Geplaatst: 27 maart 2010 dus zul je bij je DHCP server het adres moeten opvragen. en hoe doe ik dit Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 dat ligt eraan welke DHCP server je hebt. vaak is dat het kastje dat je adsl verbinding verzorgt. zie dan de gebruiksaanwijzing. in elk geval begint het met het typen van het juiste IP adres in explorer. En dan userid en wachtwoord invoeren. je kunt ook look@lan downloaden, dat bekijkt alle elementen van je lan en weet de vu+ te identificeren, althans bij mij was dat duidelijk. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
blitzteam Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Geplaatst: 28 maart 2010 ik zie dat mijn usb stick ( 128 mb )een capaciteit heeft van 118 mb: zou dit te klein zijn. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Dat is ruim voldoende, maar formatteer je stick eens opnieuw met FAT32 en zet dan alles er opnieuw op. Het lijkt mij stug dat een 128MB stick niet geschikt zou zijn. Probeer anders eens, als je die hebt uiteraard, een SD card of andersoortige kaart in een USB-reader, dit werkte bij mij met een Inverto altijd vlekkeloos. Het hoeft dus niet persé een USB stick te zijn maar kan ook een andersoortig kaartje zijn via USB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen