blitzteam Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Geplaatst: 28 maart 2010 Om te flashen met VU util lukt ook niet , ik neem aan dat je een nulmodemkabel moet gebruiken Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
blitzteam Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Geplaatst: 28 maart 2010 Help wie kan me stap voor zeggen wat ik moet doen om via Vu util nieuwe firmware in mijn box te plaatsen. ik heb mijn pc via een ethernet kabel en een nulmodem aangesloten op mijn VU+. Welke instellingen moet ik veranderen in mijn box etc Alvast bedankt van radeloos persoon die ff de bomen door het bos niet meer ziet. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
stefan.wolfrum Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 je hebt toch wel meer dan één stickie in huis VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
blitzteam Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Geplaatst: 28 maart 2010 gelukkig was het vandaag koop zondag, ff nieuwe usb sticky gekocht en het werkt, oude usb sticky inmiddels tot puin geslagen. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
stefan.wolfrum Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 yes!!! VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
blitzteam Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Geplaatst: 28 maart 2010 En nu de rest nog, maar eens ff alles nalezen Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen