denbosch Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 is het audiospoor vast te leggen in de dreambox 800? nu heb ik bijv. op eurosport altijd engels in plaats van nederlands.
Neptunus Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Er staat mij iets van bij dat je dan de box moet herstarten als je eurosport zit te kijken met het nederlandstalig geluid. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast P-G Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Middag, Is het dan zo dat wanneer de dreambox een opname start op het desbetreffende kanaal, deze ook met nederlands opneemt? Ik heb net het SBK in HD opgenomen, ben dus net telaat....
mereltje Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Je kunt als je aan het afspelen bent ook gewoon je gewenste geluid spoor kiezen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast P-G Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Ja dat wist ik, maar als ik de opname beschikbaar stel voor download dan kan een ander het geluidsspoor niet kiezen wanneer hij/zij dit afspeelt op bijvoorbeeld een pc. Of het ik het mis?
mereltje Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Dat weet ik ook niet Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen