Pedro4 Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Geplaatst: 29 maart 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Hoi,ik wil je mijn files wel doorspelen... Misschien is 't wel wat voor je,misschien ook niet. Smaken verschillen nu eenmaal Probeer 'm maar uit. Ben je iig van je probleem af. zet de rollerlcd en chnameroller in usr/lib/enigma2/python/components/renderer Hoi Gerard, Je skin display werkt bij mij niet. Hij blijft maar opnieuw opstarten. Is niet erg. Ik heb mijn vorige al terug gezet. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Gerard 76 Geplaatst: 29 maart 2010 Geplaatst: 29 maart 2010 waar zet je de bestanden dan in? als ie blijft rebooten dan staat er iets niet op de juiste plek. (ik herken dat,hoort bij de hobby )
Pedro4 Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Geplaatst: 29 maart 2010 Ik vervang het skin_display.xml bestand door jou bestand. Staat in usr/share/enigma2. Die andere 2 bestanden heb ik er niet opgezet. Moest dit wel? Hoort dat bij elkaar? Die horen er ook bij ja... moeten op de plek die ik eerder noemde.. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Geplaatst: 29 maart 2010 Jou antwoord in mijn bericht? Oke ik ga het doen. Alweeeeeeeeeeeeer bedankt. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Geplaatst: 29 maart 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Hoi,ik wil je mijn files wel doorspelen... Misschien is 't wel wat voor je,misschien ook niet. Smaken verschillen nu eenmaal Probeer 'm maar uit. Ben je iig van je probleem af. zet de rollerlcd en chnameroller in usr/lib/enigma2/python/components/renderer Dit heb je heel mooi gemaakt. Ziet er professioneel uit. Maar ik wil n.l de resttijd van het lopende programma in het scherm hebben. Daar is het om begonnen. Heeft er iemand een overzicht hoe de display opgebouwd is? Hoeveel velden kan ik vullen enz enz. Ik bedoel dus een indeling. Dan kan ik die velden vullen met de gegevens die ikzelf wil. Of wordt dit te complex? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen