René Verbiest Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Hallo mede gebruikers, Mijn vraag is, of iemand op het bovenstaande kanaal al beeld heeft. 3 weken geleden heb ik een nieuwe HD box gekocht, maar nog altijd geen beeld en als je in de gegevens van het kanaal kijkt, staat alles op onbekend. Ik heb al op de CD site gekeken in mijn canal digitaal, maar er is geen check te doen voor dit kanaal, in tegenstelling voor Sport 1.2 en voor de HD van film1/sport1, welke daar wel te vinden zijn. Ik ben intussen wel zover, dat als ze dit kanaal niet mee-activeren met de ombouw van die andere TP (11739)op 30 maart, om dat kanaal van de ontvanger te gooien. Voor de goede orde, ik ben geabonneerd op ECV. Dus heeft iemand hem al open en zoja hoe heb je hem dan open gekregen? Heb zojuist op mijn canal Digitaal gekeken en kom tot de conclusie, dat deze zender ook nog altijd niet voor komt, in de CDS zenderlijst. Dus misschien toch op 30 maart, wie weet.
Alfons Verbiest Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Hoi René, Volgens Henk van CanalDigitaal (andere forum) komt op Ecv2 geen EredivisieLive en dit kanaal wordt nu als testkanaal gebruikt. Van de week lag overdag die transponder vanwege een storing een halve dag open en toen was daar Car CHannel op te zien. De 2 huidige Eredivisie Live zenders blijven voorlopig de zenders om het Nederlandse voetbal te bekijken. Henk liet enigszins tussen de regels doorschemeren dat mogelijk Car Channel definitief op Ecv2 komt. Dit vanwege de vele live sportevenementen die ze hebben binnengehaald.
droompje Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 sport 1.2 wordt nu uitgezonden op 12129V 27500 5/6 op 11914H 27500 gaat het kanaal niet meer open. weet iemand naar welke transponder eredivisielive 1.2 dan verplaatst is. Op Sport 1.2 op 12129 zit iein ieder geval niet achter. Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
René Verbiest Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Geplaatst: 28 maart 2010 Bedankt Alfons, dat is aan 1 kant prachtig, aan de andere kant ook niet. Car channel zal waarschijnlijk door veel abonnees van harte verwelkomt worden, maar op de kabel bij ons heb ik hem al vanaf vorig jaar juni en moet zeggen, dat ik er eigenlijk nooit naar kijk. Maar met al die sport die ze hebben binnengehaald kan daar verandering in komen. Aan de andere kant had ik de illusie, eindelijk van dat slechte beeld af te komen, hoewel ik dat bij de wedstrijd " AZ - Heracles" mee vond vallen. Kan op een groot LCD scherm anders zijn geweest, maar toch. Droompje, als jij de sport 1.2 check op de 'mijn canal digitaal' site hebt uitgevoerd, dan gaat, naar verluid, de oude frequentie niet meer open.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen