Gast visje Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 ik heb nl een schotel met 5 lnb er op en zou deze graag afstellen van 42 oost 39 oost en zo tot astra wie kan mij hierbij helpen dank u in ben van denderleeuw ovl belgie DANK U
satencom Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 welkom hier op het forum om even te beginnen wat van type schotel gaat het over en wat van ontvanger heb je elke schotel heeft zijn eigen instellingen nodig Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast DreamSat06 Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Origineel bericht van: visje ik heb nl een schotel met 5 lnb er op en zou deze graag afstellen van 42 oost 39 oost en zo tot astra wie kan mij hierbij helpen dank u in ben van denderleeuw ovl belgie DANK U Voor een uitgebreide informatie kan je naar http://www.***ongewenste_url***/ Kijk onder downloads --> Afstellen van schotels (inclusief T90) succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen