Gast arvy Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Moet op no staan. Maar als je niet het script gebruikt, maar wel de dvbapi wil gebruiken, dan moet je er wel voor zorgen dat de dvb module geladen wordt (staat ook in het originele start.oscam script).
CB1 Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 waar staat dit script eigenlijk? Ik kan dit eigenlijk nergens vinden. Anders kun je mij dit sturen? gr cb1
CB1 Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Ok ik ben al een stap verder. Ik heb via het oscam forum een andere versie gedownload en nu werkt het. Het vreemde is dat er 2 files staan, 1 staat de ipbox sh4 en die doet het niet de andere sh4 linux stapi en die doet het wel. Alleen krijg ik af en toe freezes en ik heb ook upc direct (hongarije) en die doet het niet. Maar goed ik ben gelukkig al verder. Gr Cb1
CB1 Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Wat betreft de schotel werkt het gelukkig. Alleen mijn ziggo kaart werkt nog niet. Heb een 2de reader gemaakt op caid 0602 maar geeft aan dat de caid is rejected Iemand hier een oplossing voor? Gr Cb1
CB1 Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Ik kan mijn berichten niet bewerken dus weer een nieuw bericht. Op ziggo werken alleen rtl4,5,7,8 sbs6 net5 en veronica niet. Voor de rest werkt zo te zien alles. wat kan de reden zijn? Gr Cb1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen