Tonskidutch Geplaatst: 29 maart 2010 Geplaatst: 29 maart 2010 kunnen we ook een lijst maken als iedereen meehelpt. OK: __________________________________________________________________ Spaun sar411F 4in1 Triax MFD41D 4in1 Triax MFD21D 2in1 __________________________________________________________________ NOK: * digiality 4in1 __________________________________________________________________ ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast SatMann Geplaatst: 29 maart 2010 Geplaatst: 29 maart 2010 OK: __________________________________________________________________ Spaun sar411F 4in1 Triax MFD41D 4in1 Triax MFD21D 2in1 EMP Centauri 8in1 __________________________________________________________________ NOK: * digiality 4in1 __________________________________________________________________
Tonskidutch Geplaatst: 29 maart 2010 Geplaatst: 29 maart 2010 moet misschien in een nieuw topic,,,, ik laat de eer over aan die de handschoen oppakt... ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
radioman32 Geplaatst: 29 maart 2010 Geplaatst: 29 maart 2010 johannson 4 naar 1 switch werkt ook goed johannson 2 naar 1 werkt ook goed triax 4 naar 1 werkt ook goed triax 2 naar 1 werkt ook goed
Tonskidutch Geplaatst: 29 maart 2010 Geplaatst: 29 maart 2010 effe in het lijstje plakken copy paste... of begrijp je niet wat ik bedoel met een lijst samen opstellen? even terug naar topic.... ook hier is het probleem / enigma2:hardware ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
FrankieV Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Geplaatst: 7 april 2010 Ik heb nog steeds deze meldingen en ik begrijp nog niet precies wat nu het probleem is. Als ik binnen de CD zenders blijf is ut ok. Ga ik naar een duitse hd zender krijg ik deze meldingen. Ga ik terug naar Ned1 slaat het beeld soms vast (bevriesd) Kan vervolges wel via bv RTL4 de boel weer los krijgen. "zender niet gevonden" "sid not found in PAD" en "afstemmen mislukt" Toch nog effe de tunersettings. Mijn settings nu: De onderste 2 moet dat niet Ja, Nee zijn? Dus de 22khz dinges op Ja, en wat ik me bij de dreambox kan herinneren moet de onderste van de 2 (Verstuur Diseqc) op Nee? Sorry, ik ben slecht van begrip Wat moet ik precies doen om ze weg te krijgen? Diseqc vervangen, settingslijst verwijderen,....? Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)
metoo Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 28-03 Origineel bericht van: metoo ja, sorry. Dat lijkt op een schakelprobleem en bij mij staat 22 khz op ja dus probeer dat eens Je hoeft dat niet te proberen, je mag je er ook aan ergeren zolang je wil ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen