Psychosammie Geplaatst: 29 maart 2010 Geplaatst: 29 maart 2010 Ik weet niet wat voor moederbord en voeding er verder in zit. Maar voor maximaal 50 euries koop jij een prachtige kast met stoffilters. Overigens heb ik in mijn oude Dell uit 2002 helemaal geen last van stof. Dus ik zou eens een nieuwe kast proberen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
NINjak Geplaatst: 29 maart 2010 Geplaatst: 29 maart 2010 Zelf gebruik ik afzuigkapfilter als filter voor de ventilatoren die lucht in de kast zuigen en deze knip ik gewoon op maat.
Gast Kimble Geplaatst: 29 maart 2010 Geplaatst: 29 maart 2010 Origineel bericht van: Psychosammie Ik weet niet wat voor moederbord en voeding er verder in zit. Maar voor maximaal 50 euries koop jij een prachtige kast met stoffilters. Overigens heb ik in mijn oude Dell uit 2002 helemaal geen last van stof. Dus ik zou eens een nieuwe kast proberen. Het is een Esprimo en dat mainboard kan met gemak in een andere kast. Ik heb een kast op het oog, de Antec Atlas. Zal eens een pc-shop bezoeken als ik weer in Assen kom.
Tonskidutch Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 heb dus aan de hand van dit topic ontdekt dat mijn atx case uit usa de case fan verkeerd om heeft... (net onder de trafo) 5" fan blaast naar binnen kan echter der gelijk bij vermelden dat dit nog nooit tot problemen heeft geleid maar ga wel omdraaien ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
winwiz Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch heb dus aan de hand van dit topic ontdekt dat mijn atx case uit usa de case fan verkeerd om heeft... (net onder de trafo) 5" fan blaast naar binnen kan echter der gelijk bij vermelden dat dit nog nooit tot problemen heeft geleid maar ga wel omdraaien ciao Elke dag leer je weer bij Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Kimble Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch heb dus aan de hand van dit topic ontdekt dat mijn atx case uit usa de case fan verkeerd om heeft... (net onder de trafo) 5" fan blaast naar binnen kan echter der gelijk bij vermelden dat dit nog nooit tot problemen heeft geleid maar ga wel omdraaien ciao Dus een dikke overdruk in de kast. Heb je geen tot nauwelijks last van stof in je systeemkast ? . Ben wel erg nieuwsgierig.
Tonskidutch Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 neen geen stoffige kast... overigens viel het mijn broer op die deze pc nu heeft hij vroeg nog of ik zelf de ventilator gemonteerd had ik wist het echt niet meer, volgens mij zat ie erin, maar ik durf niet mijn hand ervoor in het vuur te houden omdraaien is overigens een klusje van 4~5 minuten. denk dat de doorsnee pc cases sowieso absoluut niet aerodynamisch zijn ontworpen... als ik dat vergelijk met een compac Proliant of G5 van apple (maar dat is een heel ander topic) ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Gast hummiesat Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Er zijn tegenwoordig ook steeds meer kasten die de voeding onderin hebben in een apparte ruimte in je kast waardoor deze geen invloed heeft op de rest in de kast.
tipje Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 draait de fan altijd of bij bepaalde temp. ??
Psychosammie Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Hij draait altijd! Als die van jou stilstaat is ie naar de knoppen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
tipje Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 dan is hij dus naar de knoppen. zal morgen naar de winkel gaan en nieuwe aanschaffen, wat is de prijs ongeveer.??
Psychosammie Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Was het voor die foto? Dan kan het lastig worden. Meet anders even hoe groot die ventilator is. Misschien kom je er met alleen een losse ventilator. Desnoods vastlijmen. Valt me nog mee dat je processor het nog doet! Een goede koeler voor een moderne PC heb je vanaf 20 euries. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
winwiz Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Een losse ventilator kost je ongeveer 10 euro... dus dat is het geld niet.... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen