SaTJuNK Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Ik heb de topfield de kanalen laten scannen op astra 3 na een fabrieksreset. Hij vind alle HD kanalen maar allemaal zonder signaal. De regionale zenders geen probleem.. Staan die HD zenders op zwart of staat er in de toppie iets fout ? NED3 HD doet het wel.. VU Duo4K SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
winwiz Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Origineel bericht van: SaTJuNK Ik heb de topfield de kanalen laten scannen op astra 3 na een fabrieksreset. Hij vind alle HD kanalen maar allemaal zonder signaal. De regionale zenders geen probleem.. Staan die HD zenders op zwart of staat er in de toppie iets fout ? NED3 HD doet het wel.. Heb je wel een netwerkscan gedaan? Het kan zijn dat niet alle transponders (goed) in je topfield staan en een netwerkscan zorgt ervoor dat ontbrekende transponders in ieder geval automatisch toegevoegd worden. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SaTJuNK Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Zoeken staat op: Zoek Modus = Automatisch Netwerk zoeken = aan FTA + CAS aan Niveau staat op 90% en kwaliteit op 0 (nul) Maar de regionalen krijg ik wel perfect binnen.. VU Duo4K SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
t161849 Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 heb ik ook ooit eens meegemaakt, snapte er ook helemaal niets van. Achteraf bleek een transponder 2x in de lijst te staan, heb beide maar gewoon verwijderd en nogmaals gescand, daarna was het oke ------------------------- m.v.g. Roy ------------------------- Topfield TF7700HSCI, TF5500PVR; TF3000CIPRO; 99cm Funke schotel met stab HH100; 80 cm schotel; Mastera III en veel overbodige cams en cards Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SaTJuNK Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Heb een fabrieks reset gedaan..daarna weer inlezen en alleen NED3 HD geeft signaal.. Hoe verwijder ik alle transponders dan ? Bij info op NED1 HD staat: astra 3 11856V 27500 DVB-S2 VU Duo4K SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobbieT Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Heb je een Aston 1.07 module? Zo ja, haal die er eens uit en scan dan eens. Bij mij kon ik de zenders wel vinden zonder module erin of met de Canal Digitaal module erin, maar niet met de Aston module erin. Vraag me niet waarom, maar test het gewoon even. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SaTJuNK Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2010 @RobbieT Ook zonder module geen succes.. Zal morgen de firmware opnieuw flashen en dan van scratch afaan alles opnieuw inlezen.. Ik las ook dat als de schotel niet goed afgesteld zou staan NED3 HD daar direct last van heeft.. Maar dat is de enigste die het wel doet VU Duo4K SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satlux Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 manueel inlezen. niet op autom. ! Dan werkt ned1 hd wel Deze settings Astra 3 11856 V 27500 5/6 DVB-S2(QPSK) Daarna niet weer autom zoeken want dan is Ned1 hd weer weg ! succes Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SaTJuNK Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Origineel bericht van: Satlux manueel inlezen. niet op autom. ! Dan werkt ned1 hd wel Deze settings Astra 3 11856 V 27500 5/6 DVB-S2(QPSK) Daarna niet weer autom zoeken want dan is Ned1 hd weer weg ! succes Dat is idd de truck.. Nu wel beeld op de HD Zenders. Iedereen bedankt voor het meedenken en SatLux bedankt voor het aandragen van de oplossing.. VU Duo4K SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Triumphs Geplaatst: 5 april 2010 Delen Geplaatst: 5 april 2010 Misschien kunnen jullie me helpen. Na een Fastscan voor Ned 2 HD en SBS6 HD wist ik vooraf niet dat alles werd verwijderd mbt LNB enz instellingen. Nu heb ik alleen SD En Astra 3 Geen kwaliteit wel niveau Althans als ik zenders zoeken instel op Astra 3 Handmatig 11856 MHz 27500 vertikaal DVB_S2/QPSK 5/6 uit (pilot) aan (netwerk zoeken) En ik heb 3 koppen (ieder met 2 uitgangen) 1 op Astra 1 en op Astra 2 (bbc) en op Astra 3 1 en 2 gaan goed en geen Astra 3 Voor de laatste Fastscan werkte alle zenders. Ik had dus niet door dat ook Fastscan alle LNB settings veranderde. ff nog dit Als ik wat heen en weer selecteer dan heb ik opeens wel kwaliteit 74 % op Astra 3 Handmatig maar alleen op Feq 10758 MHz 22000KB/s vert DVBS Maar als ik dan 11856 selecteer dan is de kwaliteit weer 0. Iemand een idee wat ik nu moet doen om Astra 3 HD en regionaal weer te krijgen Triumphs Topfiled 4000 + 7700HDPVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HDfanaat Geplaatst: 5 april 2010 Delen Geplaatst: 5 april 2010 Na een fastscan moet je altijd zelf weer opnieuw de diseqc instellingen aan de juiste LNB toewijzen. Waarschijnlijk lukt het dan wel ( de fastscan houdt hier nl. geen rekening mee ). Gr. Albert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Triumphs Geplaatst: 5 april 2010 Delen Geplaatst: 5 april 2010 Dat heb ik inderdaad geprobeerd maar zonder goed resultaat. Aleen Astra 1 en 2 goed gekregen niet 3 Triumphs Topfiled 4000 + 7700HDPVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HDfanaat Geplaatst: 5 april 2010 Delen Geplaatst: 5 april 2010 Triumphs, probeer anders nog eens om Astra 3 in zijn geheel opnieuw te scannen. In het begin v/h zoeken zie je inderdaad even niets op de voortgangsbalk ( dus ook geen signaal / kwaliteit ) maar kort daarna verschijnen de eerste zenders vanzelf als het goed is. Gr. Albert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HDfanaat Geplaatst: 5 april 2010 Delen Geplaatst: 5 april 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Triumphs Voor de laatste Fastscan werkte alle zenders. Ik had dus niet door dat ook Fastscan alle LNB settings veranderde. Een 7700hsci heeft geen fastscan! Je hebt helemaal gelijk, Sjaak ! Ik heb waarschijnlijk half zitten slapen bij het geven van mijn antwoorden aan Triumphs. Had over het hoofd gezien dat het om een 7700HSCI gaat i.p.v. een 7700 / 7710 HDPVR ! Gr. Albert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HDfanaat Geplaatst: 5 april 2010 Delen Geplaatst: 5 april 2010 Je hebt helemaal gelijk, Sjaak ! Ik heb waarschijnlijk half zitten slapen bij het geven van mijn antwoorden aan Triumphs. Had over het hoofd gezien dat het om een 7700HSCI gaat i.p.v. een 7700 / 7710 HDPVR ! Gr. Albert Triumphs, om welke tuner gaat het nu precies ? Onderaan je veerste bericht lees ik toch dat je een 7700 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen