Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:
Origineel bericht van: FrankieV
Pedro, ut werkt nog niet...

Als ik de activiteiten knop "VU Uitschakelen" gebruik voordat ik alles uitschakel met de standby knop van de harmony, gaat het ook nie goed. De VU gaat dan eerst uit, en vervolgens weer aan op het moment dat ik alles uitschakel met de Harmony.

Wat doe ik fout?

Heb je wel de bijgewerkte instructies gebruikt, dus de laatste beschrijving?
Het lijkt erop dat op de een of andere manier de harmony niet goed bijhoudt of de VU aan of uit staat.
Dat de VU uit gaat bij het kiezen van de activiteit en aangaat bij het uitzetten blijkt dat er iets niet goed gaat met de synchronisatie.
Verder heb ik op dit moment even geen idee.

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro Newbie

Heb je wel de bijgewerkte instructies gebruikt, dus de laatste beschrijving?

Jazeker. Werkt het bij jou wel naar behoren?

Citaat:
Het lijkt erop dat op de een of andere manier de harmony niet goed bijhoudt of de VU aan of uit staat.

Als de Harmony met de activiteit de VU uitschakeld, onthoud hij toch dat hij uit is. Op het moment dat je op de standby knop drukt, om alles uit te schakelen, geef je weer een commando, en gaat hij weer aan. Dit is toch normaal?

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Geplaatst:

Ik denk dat ik het heb gevonden, bij mij stond bij Optie's voor deze activiteit "Alle niet gebruikte app" "aan laten staan", dit moet natuurlijk zijn: "uitschakelen". Gebruik ik nu de activiteit, schakeld eerst alles uit, behalve de vu+. Ga ik nu uit de activiteit, schakeld de VU+ in deepsleep. Klopt dit verhaal? (moet ut nog proberen)

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Dit klopt helemaal. Zo hoort het te werken en zo werkt het ook bij mij.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: Duolist
Als ik mij goed herinner (ik heb momenteel de VU niet bij de hand), kan je in het menu vastleggen dat bij lang drukken op de powerknop, deep-sleep wordt geactiveerd. Met de Harmony kan je "RAW" een lange druk aanleren" die wordt dan een normale toets en kan worden opgenomen in de commando's bij het uitschakelen.

Let op: RAW aanleren van een lange druk is een heel gevoelig karweitje: te kort en het is geen lange druk, te lang en de Harmony accepteert hem niet. Ter indicatie: de druk moet ongeveer 0.8 sec duren.

Hier wil ik nog effe op terug komen. Ik heb met de aktiviteit VU-Deepsleep (beschreven door Pedro) toch steeds problemen, dat het dan wel, en dan niet werkt. Nu heb ik het op bovenstaande manier gedaan, en dit werkt tot nu toe perfect. De ouderwetse "alles uit", standby knop werkt nu weer als vanouds. Ik heb nu bij de aktiviteiet TV kijken, nu in de linkerbalk onderin een knop "Deep StdBy" gemaakt en RAW geleerd, zoals boven beschreven door Duolist.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen