Ga naar inhoud


Laatste adem Sat4all, mijn laatste kans?


Con

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Ron
Morgen wel ja, dan gaat iemand je vast en zeker heel erg voor de gek houden, maar wij zullen het niet zijn dit keer. Dit topic heeft helemaal niets met 1 april te maken.

Ron


Toch missen we dan de gebruikelijke 1 april grap wink
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: ron1872
Origineel bericht van: Ron
Morgen wel ja, dan gaat iemand je vast en zeker heel erg voor de gek houden, maar wij zullen het niet zijn dit keer. Dit topic heeft helemaal niets met 1 april te maken.

Ron


Toch missen we dan de gebruikelijke 1 april grap wink


Ja? weet je dat wel zeker? :D

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Origineel bericht van: Ron
Morgen wel ja, dan gaat iemand je vast en zeker heel erg voor de gek houden, maar wij zullen het niet zijn dit keer. Dit topic heeft helemaal niets met 1 april te maken.

Ron


Toch missen we dan de gebruikelijke 1 april grap wink


Ik voel me ge-eerd. (drie e's achter elkaar ging me te ver)

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Con
Origineel bericht van: ron1872
Origineel bericht van: Ron
Morgen wel ja, dan gaat iemand je vast en zeker heel erg voor de gek houden, maar wij zullen het niet zijn dit keer. Dit topic heeft helemaal niets met 1 april te maken.

Ron


Toch missen we dan de gebruikelijke 1 april grap wink


Ik voel me ge-eerd. (drie e's achter elkaar ging me te ver)

HG CC


Hebben ze ooit een uitvinding voor gedaan. het fenomeen heet een trema, zoiets van geëerd. wink

Maak je niet druk om tiepvauten, zo lang het leesbaar is met wat leestekens her en der ben je toch zeker een meester in het verwoorden. Kijk eens hoe je het topic bent gestart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laatste adem is het zeker niet, ook niet met mijn gezondheid heb ik het nooit en te nimmer opgeven.

Ik blijf het jammer vinden dat na zoveel jaren alles op zijn einde loop of gaat lopen..

Ik blijf in ieder geval hopen al ben ik bijna 8 maanden niet meer actief hier.

Ik wil in ieder geval hopen dat alle mods en admin (Ron) heel goed nadenkt dat dit board niet word overgenomen door een of andere commercieel bedrijf.

 

Ik wens jullie ALLEN veel suc6 toe en veel dank aan een ieder die juist s4a een warm hart toedraagt...

 

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik hoop echt dat er toch nog een goede oplossing komt. Hier liggen voor mij ontelbare uren, eerst als moderator bij TeeBee, later tot vorig jaar hier.

 

Mocht het toch niet goed komen ............ Ron, je bent door velen vaak verkeerd be-/veroordeeld, maar wat velen vergeten is dat zonder jouw onvoorstelbaar grote inzet om het board "clean" te houden, grote aantallen satelliethobbyisten hun weg hebben gevonden.

 

Dus ook namens mij: iedereen die een positieve bijdrage aan dit mooie board heeft geleverd BEDANKT!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze mooie woorden van Easysat wil ik me graag aansluiten! Hulde aan iedereen en met name Ron voor alle moeite die in het board gestoken is. Daarnaast ook alle mede-mods & ex-mods bedankt, plus uiteraard alle leden voor alle waardevolle input die gegeven is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien moet ik als Top Auteur, zonder moderator status ook mijn zegje doen?

 

sinds ik met satelliet tv bezig ben (uh eigenlijk al ietsjes voordat ik zelfs een receiver had gekocht) bevalt het me prima, met jullie allen hier de techniek en problematiek te hebben kunnen bespreken.

daar zijn prachtige acties (het busje komt zo, voor een minder mobiel medelid) en vriendschappen uit voort gekomen.

 

er zijn ook vaker (misschien te vaak) gedurende mijn lidmaatschap hier heftige woorden geschreven betreffende een bepaald onderwerp door de mede auteurs

ook onpasselijke zaken aan het adres van leden en moderators

 

dat is (ook retrospectief gezien) te betreuren en in sommige gevallen zelfs erg verwerpelijk, hetgeen er geschreven werd.

 

dat op een bepaald moment de regels scherper gehanteerd werden en gehandhaafd moest worden is logisch daar sat4all.com in de "picture" stond / staat

immers het aantal dvb-s gebruikers nam razendsnel toe en het aantal leden dus ook

 

helaas nam het aantal verwerpelijke uitingen publiek of per PM recht evenredig ook razendsnel toe

dat er behoorlijk wat leden, nu ex-leden, geroyeerd werden kan ik niet betreuren en enkel toejuichen

die hebben hun soort dvb-s forum toch wel elders gevonden.

 

maar nogmaals dit forum is een kennisbron en voor velen een introductie in de wereld van de satelliet televisie + bijbehorende technieken

en dan nog wel als vrijwilligers, "Ehrenambtlich" zoals de Duitsers daar een mooi woord voor hebben en wij Nederlanders geen woord ervoor hadden/hebben

 

daar gaat het om !

 

welke vrijwilliger neemt het op

om vrijwillig een meute onwetenden en sat-freacks de zogenaamde kennisoverdracht te bieden om die fascinatie en/of hobby te kunnen bieden

 

als het forum in haar huidige vorm verdwijnt (hetgeen allemaal nog onzeker is) zou ik het mooi vinden als die bijna 2 miljoen berichten en reacties toegankelijk blijven voor het nageslacht

 

als het een soortgelijk forum gaat worden (hetgeen allemaal nog onzeker is) zou ik het mooi vinden dat "de kerk" niet afgebroken wordt als tijdens de beeldenstorm.

 

ciao

 

 

 

 

 

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aktie is gelijk aan reaktie. Wie was er eerst de kip of het ei? Zo kan je nog lang doorgaan. Ron heeft een beslissing genomen. Morgen weten we de uitkomst. Gaat alles door zoals hij heeft aangegeven of niet? Afwachten tot morgen.

 

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag,

 

Als ex-mod zou het me spijten dat sat4all verdwijnt c.q. commercieel wordt.

 

Het beginsel van satelietontvangst en wat er mee samen hangt heb ik geleerd via sat4all en heb datgene ook in de praktijk gebracht. ( vandaar mijn motto: Door veel lezen en prutsen kom je er wel ). Ik vind sat4all een leerzaam forum en zou het echt zonde vinden dat sat4all verdwijnt.

 

Ook in die 2 jaar als moderator heb ik nog veel bijgeleerd. Ik blijf het wereldje rondom satelietontvangst altijd boeiend nog vinden.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geschrokken, maar ook mijn begrip voor Ron.

 

Het drukste satelliet forum van Nederland durf ik wel te zeggen.

 

Dag en nacht zijn hier mensen te vinden die antwoord op hun vragen zoeken en vaak

 

Streng, maar rechtvaardig.

 

Klagen doen we in Nederland allemaal, want daar zijn we Hollander voor. wink Echter continu klachten over je heen krijgen en zwaar in de minderheid ook een bedankje, dat gaat niemand in de koude kleren zitten.

 

Naast Ron wil ik ook alle (ex) moderators bedanken, want ik doe het jullie niet na.

 

Ik hoop op een goede doorstart!

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle jaren veel heel veel dank Ron en andere vrijwilligers.

 

Jaren lid, niet zo'n schrijver,en veel geleerd over de sathobby en schitterende discussie's gezien over van alles en nog wat.

 

Jammer dat het zo moet lopen, de 1000 posts zitten er voor mij niet in, helaas!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel er al enige maanden geen schotel hier op het dak meer staat, kijk ik toch nog wel eens op dit forum? Waarom? Gewoon: Heb me er lang thuis gevoeld (soms ook wel wat minder trouwens.)

 

Anyway, ben erg benieuwd waar dit naar toe zal gaan smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...