Ga naar inhoud


Laatste adem Sat4all, mijn laatste kans?


Con

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: mapi
ik ook , heb 7 sites in de bladwijzerbalk staan bij firefox. Dat zijn de meest gebruikte en frequentste bezocht... Heb zelfs diverse leden al persoonlijk leren kennen en zoek ze af en toe ook op in het buitenland. Heel gezellig. Zonder dit forum NOOIT gebeurd.


Dat is absoluut waar. Ook ik heb leuke dingen te danken aan dit forum. Ook door mij erg veel bezocht en ik zou het ook erg jammer vinden als het verdwijnt.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben bang dat ook mijn dagelijkse activiteiten een vaste toevoeging hebben gekregen waarbij ik soms meerdere keren per dag op mijn favo naar S4A klik.

 

Laten we hopen dat er iemand de boel overneemt die het met net zoveel inzet als Ron en het mod team zal leiden.

 

Thx4All.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: blake7
Het zou jammer zijn voor de sat wereld inderdaad! maar dit is niet het einde van de wereld.

Het zou van Ron en de andere mods ook een 1 april grap kunnen zijn zomaar een idee hoor.
Ron zal dat natuurlijk ontkennen, maar ja 1 april is dichtbij.


das toch geen grap?
zeggen dat het geen 1 april grap is, maar dan stiekum toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen grap, dat is toch duidelijk vermeld!

 

Ik kan me niet voorstellen dat een board met zo'n brede community als Sat4all ophoudt te bestaan.

 

Er zal vast wel een doorstart komen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ontwikkelingen van de laatste tijd hebben mij doen besluiten om in ieder geval m,n emailadres op dit board veilig te stellen, ik heb geen zin om straks door een commerciele overnemer benaderd te worden.

Ik heb gekeken hoe ik m,n lidmaatschap kan opzeggen, maar zie nergens een mogelijkheid, misschien moet ik iets lelijks tegen Ron zeggen. dan volgt de ban vanzelf....

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is allemaal niet nodig en zou ik je ook echt afraden. Er is tegenwoordig strenge wetgeving voor het verzenden van email en als jij in je profiel aangeeft dat je geen email wilt ontvangen, ga je die ook niet krijgen.

Maar zelfs dat zal niet nodig zijn want ik ga de eventuele overnamekandidaat (als dat een bedrijf is) ook vragen om de sat4all database niet zonder toestemming te gebruiken voor commerciële mailings en als ze dat wel doen heb je daarvoor www.spamklacht.nl

Als je onderstaande instelling uitvinkt ontvang je namelijk helemaal geen mail meer van sat4all en dus ook geen belangrijke berichten meer over verhuizingen, onderhoud etc.

Tevens einde van deze off-topic discussie. Als leden zich toch nog zorgen maken, kunnen ze het contactformulier gebruiken, maar een betere oplossing is nog gewoon een "spam" adres zoals hotmail, gmail yahoo mail etc. gebruiken.

Geloof me, zelfs dat is allemaal niet nodig want ik verkoop deze site echt niet aan iemand waar ik dat niet vertrouw.

 

Ron

post-237-1318260834,6625_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit mij geheel aan bij Con en bedank dan ook iedereen, zowel het team alsook alle leden, voor de afgelopen 10 jaar.

Via dit forum heb ik veel mensen persoonlijk leren kennen en er een leuke bekenden kring aan overgehouden.

Ik heb veel geleerd en opgestoken, maar gelukkig ook veel anderen weer op weg kunnen helpen.

Dus op dit moment duim ik flink dat het voor de komende 10 jaar net zo zal zijn.

 

Merci !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer van dit geweldige forum.

Sinds mijn HUMAX PVR8000 véél geleerd over sat ontvangst en alles wat ermee te maken heeft.

Er zijn uiteraard andere fora, maar ieder forum heeft zo zijn eigen spreekwoordelijke smoel c.q. gevoel.

Ik hoop dat er iemand is/komt die het over wil/kan nemen.

 

 

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Con
.......
overname is gezien de boden (bodden) (ik heb altijd getwijfeld aan\
het meervoud van een bod) die er liggen.
......

Hartelijke maar vooral vriendelijke groeten, Con.



biedingen wellicht het woord dat je zocht wink


Ben het verder met je eens, is er veel vrije tijd in dit board gestopt om leden zoals ik veel info, nieuws, kennis en lol te bezorgen.

We zullen wel zien wat er met dit board gebeurd.
Dingen gaan zoals ze gaan en ik ga nu echt niet lopen schreeuwen PLEASE STOP ER NIET MEE, GA DOOR.

nee als je, zoals Ron, een besluit heb genomen dan doe je dat meestal niet zomaar. Kan er alleen respect voor hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...