Ga naar inhoud


Laatste adem Sat4all, mijn laatste kans?


Con

Aanbevolen berichten

Citaat:
PLEASE STOP ER NIET MEE, GA DOOR.

Waarom zou t stoppen dan er zijn toch biedingen.
In t geval van een 1 april grap stopt t ook niet.
Niks aan de hand dus.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gaan we nu aub wel eens stoppen met die 1 april suggestie, dat is pas belachelijk!

 

On topic: ik heb hier ook veel geleerd en mijn eerste stappen met satelliet gezet en zou het ook erg betreuren als dit forum zou verloren gaan maar ik denk niet dat wij er ook maar iets kunnen aan veranderen tenzij zelf bieden en een goed voorstel doen.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Citaat:
PLEASE STOP ER NIET MEE, GA DOOR.

Waarom zou t stoppen dan er zijn toch biedingen.
In t geval van een 1 april grap stopt t ook niet.
Niks aan de hand dus.


als je me dan toch wil quoten, dan de gehele zin!
je trekt de boel nu uit het verband

Citaat:
Dingen gaan zoals ze gaan en ik ga nu echt niet lopen schreeuwen PLEASE STOP ER NIET MEE, GA DOOR.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou jammer zijn als ze stoppen zit op een aantal forum,s maar vind sat4all de beste. Vooral omdat ze zo streng modereren en ze je proberen aan de regels te houden (nee is geen grap).

Maar goed voor eerst wacht ik af.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mening deel ik met jou, maar kreeg ook dan zowel leden als moderators te weinig bijval. Die wil(den) het liever met de zachte hand doen en dat werkt bij veel mensen, maar juist de raddraaiers die je buiten wilt houden zijn voor die zachte aanpak niet vatbaar.

Ik schoot misschien af en toe wat door, maar dat was meestal nadat ik de zoveelste keer die dag verrot was gescholden en er even helemaal genoeg van had. Het moet wel leuk blijven en leuk was het al heel lang niet meer.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook niet eerlijk zijn tegenover mijzelf als ik zeg dat de ontwikkelingen de afgelopen tijd mij niets zouden doen.

Waar moet ik nu/anders heen voor vragen, moppen, etc?

 

Andere fora zijn niet zo overzichtelijk als deze en de mate van strengheid vind ik juist bevorderlijk voor het kunnen terugzoeken van informatie en het behouden van wederzijds respect.

Niets is zo vervelend als een topic die volledig afdwaalt van het onderwerp, met alle ongemak vandien achteraf.

 

Ik hoop dat de site een juiste/vredige doorstart maakt en dat hij bij mij onder de favourieten kan blijven staan.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ron
Die mening deel ik met jou, maar kreeg ook dan zowel leden als moderators te weinig bijval. Die wil(den) het liever met de zachte hand doen en dat werkt bij veel mensen, maar juist de raddraaiers die je buiten wilt houden zijn voor die zachte aanpak niet vatbaar.
Ik schoot misschien af en toe wat door, maar dat was meestal nadat ik de zoveelste keer die dag verrot was gescholden en er even helemaal genoeg van had. Het moet wel leuk blijven en leuk was het al heel lang niet meer.

Ron


Zal dan wel iets Nederlands zijn die raddraaiers.

Ben zelf een moderator van een internationale forum op sateliet gebied. Ook daar zijn de regels strikt, maar zelden dat ik een negatieve reactie krijg als terugkoppeling na het "corrigeren" van een bericht of wanneer ik een lid op de vingers tik.

Regels zijn er tenslotte om je aan te houden wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, vanuit mijn verre lokatie heb ik steeds enorm veel plezier aan sat4all beleefd. Het is in veel gevallen de belangrijkste nederlandstalige bron gebleken om irdeto en seca aan te leren en me te verdiepen in de nokia, philips en dreambox ontvangers.

Ik hoop dan enkel dat deze informatie ook voor aankomende satters niet zal verdwijnen.

Over het beleid enz kan ik me moeilijk uitspreken, maar wel wil ik een gezegde in herinnering brengen :

"Zachte heelmeesters maken stinkende wonden."

 

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker jammer als sat4all in de huidige vorm zou verdwijnen.

Ik heb de strenge manier van modereren ook nooit als een probleem ondervonden.Inderdaad moet je overal de regels naleven anders word het een zootje.

Het jammerlijke vind ik van heel de gang van zaken,dat weer een heel klein percentage het voor elkaar heeft gekregen dat een hobby en leer board voor velen nu ter discussie staat.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
Het jammerlijke vind ik van heel de gang van zaken,dat weer een heel klein percentage het voor elkaar heeft gekregen dat een hobby en leer board voor velen nu ter discussie staat.

"Welkom in de maatschappij" maar je hebt overschot van gelijk, dit gebeurt iedere dag. Veel wetten en regels zijn er alleen voor een kleine minderheid en de meerderheid lijdt daar soms onder.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik sluit me graag bij de woorden van Rommelaar aan maar mijn grootste probleem na het eventuele sluiten van dit forum zou zijn, waar haal ik mijn informatie en kennis in het vervolg vandaan.

Ik heb nu op een aantal forums wat rondgesnuffeld maar er is geen één zo overzichtelijk ingedeeld, volledig en veelzijdig als dit forum.

Het zou voor mij een groot gemis zijn want ik heb hier veel geleerd in de afgelopen jaren.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk een forum is leuk, je kan er elke dag even een rondje lezen met mensen die je virtueel kent.

Maar laten we niet gaan overdrijven, want als je echt een vraag hebt over een specefiek probleem dan werkt google net zo goed.

Dus dat je niet meer aan info kan komen zonder S4a is niet helemaal waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eh, waar refereer je aan?

 

Ik geloof dat de schrijvers het hebben over sat4all als verschijning, de verzameling mensen die er komen en de geordendheid van de, natuurlijk ook elders, voorhande zijnde informatie.

 

Ik ben het erg met ze eens en zou blij zijn met het voortbestaan van deze schat van informatie.

DB7000/DM800, Triax80cm, Triax multiblock, NFS/Windows Home Server, open-PLI, MSI Media Center/Windows Media Centre met heel veel patches

 

Always curious ...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...