Ga naar inhoud


Laatste adem Sat4all, mijn laatste kans?


Con

Aanbevolen berichten

Citaat:
want als je echt een vraag hebt over een specefiek probleem dan werkt google net zo goed.


Ben ik niet met je eens, S4A is veel persoonlijker dan Google, en je hebt toch een persoonlijker band met de leden van S4A, heb je een probleem met iets dan wordt het vaak veel leuker opgelost door S4A leden die daar ooit iets ervaring mee hebben gehad

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: RVP
Kijk een forum is leuk, je kan er elke dag even een rondje lezen met mensen die je virtueel kent.
Maar laten we niet gaan overdrijven, want als je echt een vraag hebt over een specefiek probleem dan werkt google net zo goed.
Dus dat je niet meer aan info kan komen zonder S4a is niet helemaal waar.


Het wordt wel een stuk lastiger om het juiste zetje in de goede richting te krijgen. Heb je die dan is google verder je vriend. Ik heb er zeker veel aan gehad wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook vanuit Oost nederland de dank aan de moderators die dit draaiende houden en hebben gehouden in het verleden.

 

Het zou inderdaad jammer zijn als S4A zou verdwijnen, ik heb er net als veel anderen veel aan gehad. Niet alleen de postings maar ook de advertenties.

 

S4A BEDANKT!!

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje
Citaat:
want als je echt een vraag hebt over een specefiek probleem dan werkt google net zo goed.


Ben ik niet met je eens, S4A is veel persoonlijker dan Google, en je hebt toch een persoonlijker band met de leden van S4A, heb je een probleem met iets dan wordt het vaak veel leuker opgelost door S4A leden die daar ooit iets ervaring mee hebben gehad


Sluit ik mij helemaal bij aan. Het leuke van S4A is dat je inderdaad de persoonlijke contact hebt met andere leden en antwoorden op je vragen staan er meestal al binnen enkele minuten op.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar komt nog eens bij dat je hier heel snel antwoord krijgt omdat er zoveel deelnemers zijn. En dan niet alleen over satelliet, op de meest vreemde vragen krijg je zelfs nog een passend antwoord.

 

Keep up the good work en werk iedereen die mailtjes stuurt met kanker dit en kanker dat er permanent uit, mogen van mij ook aan de schandpaal, zo slecht was dat topic nog niet, er ging sociale controle vanuit.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Con

Je hebt het mooi verwoord.

Ik sluit me ook bij je woorden aan.

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van alle biedingen zie ik zelf als meeste FvE wel zitten, maar wie ben ik omdat te beslissen. Maar heb er een goed vertrouwen in dat Ron dat zelf prima kan oplossen zodat dit prachtige forum ook het volgende lustrum haalt.

 

 

salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ron
Maar die antwoorden staan dan vaak wel op forums als deze:-)Ron

Boeiend dat iedereen even vergeet als je Googled je veelal hier
op Sat4all terecht komt.

Als deze database zou verdwijnen dan ben je de halve Sat4pedia
kwijt en wordt hier dan ook niet meer aangevuld.

Tevens zijn we inmiddels wel allemaal aan elkaar gewend wat een
extra positieve dimensie geeft om hier te komen.

Vervolgens kennen we elkaar allemaal een beetje en weet je vaak
hoeveel waarde je kunt hechten aan een antwoord.

Ik ben wel eens vreemd gegaan naar de zuiderburen maar ben lang
geleden toch weer terug gekomen, dat geeft wat aan, toch?

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aaannk
Morgen is het 1 april?
Wiljo


Dat meen je niet???? Echt waar???? Dat heb ik de afgelopen dagen nog niet voorbij zien komen eek

Maar bedankt voor je mededeling, zo weet ik in ieder geval dat ik dan nog maar 5 nachtjes hoef te slapen voordat ik weer een jaartje jonger ben blush

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...