Ga naar inhoud


Laatste adem Sat4all, mijn laatste kans?


Con

Aanbevolen berichten

Kom hier al 8 jaar lang elke dag voor mij gaat er geen dag voorbij zonder sat4all.Sat4all is niet mijn startpagina maar wel de 2 pagina die ik bekijk het zou mij ook aan het hart gaan als dit satelliet tv forum er mee gaat stoppen.ik hoop dat het dan ook niet zover zal komen.Iedereen het beste en misschien tot op een ander sat hobbie forum.Is het toch een 2 april grap dan is het een hele slechte.

 

adios.YUGI

 

Sat4all.R.I.P

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat het geen 1 april grap is is inmiddels wel duidelijk aangezien mijn kalender wel degelijk 2 april laat zien....

 

Ondanks mijn vertrek als moderator, waarna er meer moderators weggegaan zijn en nu het board eigenlijk op zijn gat ligt, hoop ik op betere tijden waarbij het board en de users gewoon op oude voet verder kunnen.

 

Ik heb in de 8 jaar dat ik moderator was, NOOIT een scheldkannonnade of bedreiging gehad. Wellicht had dat te maken met de manier waarop ik modereerde. Ik zond meestal een waarschuwing met de kans voor de user om eventuele fouten ongedaan te maken en indien dat niet meer ging deed ik het zelf, waarna ik in 99% van de gevallen zelfs een bedankje kreeg.

 

De laatste tijd had SAT4ALL niet die prioriteit meer die het voorheen wel had en dat lag aan allerlei prive omstandigheden en mijn gezondheid die langzaam maar zeker achteruit gaat.

 

Ik wil Ron in ieder geval een hart onder de riem steken en hem laten weten dat geen wrok koester v.w.b. het geen er tussen ons is voorgevallen. Ik denk dat Ron zelfs een dikke veer verdient voor de jaren dat het WEL boterde tussen ons.

 

Bij deze wil ik die veer dan ook graag in zijn achterste planten en hen bedanken voor de mooie jaren die SAT4ALL ook voor mij heeft betekent.

 

Hopelijk kan ie een goeie beslissing nemen v.w.b. de overname van het board waardoor het blijft wat het nu is...:

 

Het allerbeste satellietboard van de Benelux !

 

 

Thanx Ron!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, ik sluit mij geheel aan bij het positieve over S4All.

 

Ook ik ben geen megaposter, maar heb toch echt veel hulp aan S4All gehad in de afgelopen jaren. Nergens kon ik zoveel freaks bij elkaar vinden, die ook nog eens geduldig hulp aan het bieden waren. En bij een zo succesvol board als S4ALL heb je altijd een berg jaloerse mensen die enkel het slechste wensen.

 

Wat er achter de schermen gebeurde maakte mij nooit wat uit, ik ging hierheen voor nieuws, hulp en info, dat heb ik altijd gekregen.

 

En idd. de moderatoren (allemaal!) hebben een heel stuk werk verricht. Chapeau! Chapeau!

Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd.

::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ozzo
....en nu het board eigenlijk op zijn gat ligt, hoop ik op betere tijden waarbij het board en de users gewoon op oude voet verder kunnen.

Is dit nu niet een beetje overdreven?
We wachten weliswaar op wat er gaat komen en naar dat ik hoop alleen maar positiefs maar voor de leden is er naar mijn mening inhoudelijk weinig veranderd.
De vragen en antwoorden stromen nog steeds binnen, Ron geeft regelmatig toelichtingen voor zo ver hij dat nodig vindt en de moderatoren corrigeren zoals vanouds.
Dus om nu te zeggen dat het board op zijn gat ligt, de forumleden kunnen nog steeds datgene doen wat zij tot nu toe altijd al konden namelijk een geweldig forum raadplegen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

@All,

 

 

Laatste adem Sat4all, mijn laatste kans?

 

 

Na vele jaren Sat4all, gaat er na het lezen van evt. stoppen/verkoop van het Forum veel door je hoofd, je zou er zelfs een heel boek over kunnen schrijven.

 

Dit laatste doe ik niet, maar wil een ieder bedanken voor de geweldige tijd die ik heb mogen beleven op het Forum van Sat4all.

 

Ik denk dat we veel van elkaar hebben mogen leren en wens een ieder het aller beste toe.

 

Hoe verder in de toekomst, de tijd zal het leren .............

 

 

M.vr.gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zilverster


Hoe verder in de toekomst, de tijd zal het leren .............



Het is inmiddels 12:00 geweest, de deadline is dus verstreken. Ik ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren en dat er snel duidelijkheid voor de gebruikers gaat komen, zodat het forum voor ons allemaal bereikbaar blijft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Het is inmiddels 12:00 geweest, de deadline is dus verstreken. Ik ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren en dat er snel duidelijkheid voor de gebruikers gaat komen, zodat het forum voor ons allemaal bereikbaar blijft.


Zal wel 12u s'nachts zijn waarschijnlijk smile

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De moderators houden het board "draaiend" totdat duidelijk is hoe de biedingen strijd afloopt en bekend is wie de nieuwe eigenaar gaat worden.

Dat is zo door de moderator groep afgesproken.

Alleen Ron stopt na vandaag als admin/beheerder dus jullie moeten het voorlopig even alleen met ons modjes doen. smile

 

Overigens namens de moderatoren wil ik jullie bedanken.

De regels worden door bijna iedereen gerespecteerd dat maakt het ook mogelijk om met een kleine groep dit grote board te modereren...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45


Overigens namens de moderatoren wil ik jullie bedanken.
De regels worden door bijna iedereen gerespecteerd dat maakt het ook mogelijk om met een kleine groep dit grote board te modereren...


Dus géén reden meer om S4A te verkopen en gewoon op deze voet doorgaan :D :D :D

Zonder gekheid, alleen maar respect voor jullie allemaal achter de schermen die het mogelijk maken om de boel draaiende te houden smile

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...