TokeMUp Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Dacht me te herineren dat je bij aanmelde "nieuwe klant" onderaan kan aan kruisen welke tuner je van hun hebt en er een veldje onder hebt waar je andere merken met type kan ingeven. Dacht dat dit ook het geval was bij "mijn TV Vlaanden" Ook zou het nogal dom zijn een top pakket te nemen zonder HD ontvanger. mvg
haelewyn Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Geplaatst: 30 maart 2010 """"ik het het Top Pakket en een TF7700 en ik heb ook geen beeld meer op die transponder."""" Niet vergeten om opnieuw je kanalen in te lezen op die transponder !!! Zeer belangrijk ! Anders heb je geen beeld op deze transponder : in je software staat nu dat het kanaal in MPEG2 staat terwijl dat codering MPEG4 moet zijn. Dat was alleszins voor mij de oplossing voor hetzelfde probleem in het geval van mijn HD decoder.
Gast degasman Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 hier ook toppakket en geen brief email/nieuwsbrief of wat dan ook. in november vervalt het abo en dan is het dada als ze zo verder blijven prullen.
Gast Paullo Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Als men dan toch geen brieven wou sturen, kan het toch niet moeilijk zijn hiervan een bericht op de website te zetten. Daar zie ik ook niets. Greets
redneck eyeball Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 En wie heeft het toppakket, maar geen MPEG4 ontvanger ? Waarom heb je dan het toppakket ? Dan betaal je voor de HD zenders die je dus niet kan ontvangen... dat snap ik dan weer niet.
Tonskidutch Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 een logische vraag... redneck eyeball, maar tot een maand geleden was alles prima op 19,2 in SD overigens als je het ontvangen van de nieuwsbrieven NIET hebt ingeschakeld in je profiel ontvang je gelukkig ook niets meer en bij sommigen is het al in de scamfilter/ongewenste email filter verzand. en toch geef ik allen gelijk dat er meer duidelijkheid en helderheid had moeten zijn via andere wegen. Mpeg4 is echter ook een misvatting! ciao Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
JPVSP Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Ik denk dat ze schrik hebben bij TVV dat de mensen van de helpdesk geen werk hebben. Niets op hun website, wel reclame van alles en nog wat.... Ze konden daar toch vermelden dat je je transponder moet aanpassen als je van mpeg2 naar mepeg4 gaat. Op hun website maken ze ook nog reclame met hun oude pakketten, als je de pdf-file van de zenderlijst al de nieuwe pakketten staan.
Gast Paullo Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Bij CDS lukt het blijkbaar wel om iets op de website te zetten. Greets
JPVSP Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Begint er sterk op te lijken dat TVV maar een minuscule aanhangsel is van CD. Misschien moeten ze bij TVV alles wat er gebeurt ook op forums lezen.
kenis Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Origineel bericht van: danny38 ik zie daar een test kanaal .misschien ketnet kanvas hd of vtm hd maak me nu niet enthousiast met niks he Vrees er voor, had het dan al niet opgedoken in de nieuwe zenderlijsten ? Vu+ Solo 2Telenet HD Digibrolx
danny38 Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Origineel bericht van: kenis Origineel bericht van: danny38 ik zie daar een test kanaal .misschien ketnet kanvas hd of vtm hd maak me nu niet enthousiast met niks he Vrees er voor, had het dan al niet opgedoken in de nieuwe zenderlijsten ? er zal toch iets moeten gebeuren . want het aanbod is maar mager van hd zenders
tiercé /quarté Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Origineel bericht van: thierry Origineel bericht van: redneck eyeball Origineel bericht van: pollebru Toch goed dat TvV ons weer niet op de hoogte gebracht heeft. Niet met je eens. Ze hebben iedereen die op deze zenders geabonneerd is een brief gestuurd, met daarin de melding van de omschakeling en een aanbod voor een gratis MPEG4 ontvanger indien de klant nog geen MPEG4 ontvanger zou hebben. Als jij die brief niet hebt gekregen dan heb je geen Themapakket en dan heb je van deze omschakeling ook geen last. hier toppakket maar niks ontvangen van brief wat een prutsers het zijn enkel degenen die een abbonnement op plus -themapakket hebben die een brief gekregen hebben voor de omruil actie het top pakket valt hierbuiten ze gaan ervan uit dat degene die een top pakket hebben ook beschikken op een HD Ontvanger wat ook logisch is wie neemt nu een top pakket als hij de HD zenders niet kan ontvangen groeten van T/Q
Xady Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Citaat: het zijn enkel degenen die een abbonnement op plus -themapakket hebben die een brief gekregen hebben voor de omruil actie het top pakket valt hierbuiten ze gaan ervan uit dat degene die een top pakket hebben ook beschikken op een HD Ontvanger wat ook logisch is wie neemt nu een top pakket als hij de HD zenders niet kan ontvangen Ik heb het top pakket en heb beneden in de living een niet hd ontvanger, (arion 9280 pvr) Dit omdat deze nog steeds 2 tuners heeften een opname functie. Boven staat een HD ontvanger die dus ook hd posten kan ontvangen. Ik dacht nog even met mijn arion te kunnen, maar helaas dus zal vor pvr opnamen een andere ontvanger moeten kopen. Heb al zicht op een Ariva 200 met pvr voor 135€ maar weet niet goed of deze ook een werkende lan poort heeft..... Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
RUF Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Origineel bericht van: haelewyn """"ik het het Top Pakket en een TF7700 en ik heb ook geen beeld meer op die transponder.""""Niet vergeten om opnieuw je kanalen in te lezen op die transponder !!! Zeer belangrijk ! Anders heb je geen beeld op deze transponder : in je software staat nu dat het kanaal in MPEG2 staat terwijl dat codering MPEG4 moet zijn. Dat was alleszins voor mij de oplossing voor hetzelfde probleem in het geval van mijn HD decoder. Bedankt voor de goede raad.
RUF Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Het komt er toch voor de zoveelste keer op neer dat ze bij TVV moeten leren communiceren met hun klanten. Vanavond zijn er gegarandeerd een hoop klanten die rood zullen aanlopen omdat ze bepaalde zenders niet kunnen ontvangen omdat ze er geen idee van hebben wat er aan de hand is. Het grootste deel van onze ergernissen tegenover TVV worden veroorzaakt door een gebrek aan communicatie of noem het misschien een gebrek aan respect tegenover hun klanten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen