Ga naar inhoud


Omschakeling begonnen > Mpeg4


haelewyn

Aanbevolen berichten

Misschien even een stomme vraag tussen door;

 

Ik heb een inverto IDL7000, dit is een SD ontvanger.

Nu wil ik de transponder opnieuw inscannen voor vitaliteit (gewoon om te kijken of ik deze met mijn basis pakket toch kan ontvangen vanaf 01-04).

 

Als ik dit doe krijg ik geen signaal meer binnen op de 11739 V 27500 op astra 3. Voor de omschakeling had ik dit wel.

Komt dit gewoon omdat het nu mpeg4 is welke de inverto niet kan ontvangen? (ik weet ook niet of vitaliteit nu is omgezet naar mpeg4). Of moet ik wel gewoon de transponder kunnen scannen maar krijg ik dan op de bewuste kanalen gewoon een zwart scherm? De instellingen staan gewoon allemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Paul F
Met een SD ontvanger kan je de transponder inderdaad niet meer ontvangen. Dit kan enkel nog met een HD ontvanger. Hiermee moet de transponder (met de nieuwe gegevens) wel opnieuw worden ingeladen.

Mvgh
Paul


bedankt voor je snelle antwoord.
Dus vitaliteit is dan ook mpeg4 geworden? Want dat kan ik zo snel nergens terug vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hanskedrie
Origineel bericht van: Paul F
Met een SD ontvanger kan je de transponder inderdaad niet meer ontvangen. Dit kan enkel nog met een HD ontvanger. Hiermee moet de transponder (met de nieuwe gegevens) wel opnieuw worden ingeladen.

Mvgh
Paul


bedankt voor je snelle antwoord.
Dus vitaliteit is dan ook mpeg4 geworden? Want dat kan ik zo snel nergens terug vinden.


Inderdaad mpeg4 11739 V 27500 5/6 DVB-S2 QPSK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb een Clarke-Tech HD5000C en vanavond heb ik geen beeld meer (gecodeerd kanaal) op de Astra 1 kanalen van TV-Vlaanderen (vrt, vt4, ..). Teletext en programmagids werkt nog wel en op Astra 3 heb ik wel beeld, zowel in SD als HD. Ik heb al eens een Fastscan gedaan en een firmware-update naar 1.84 maar niks. Iemand nog een idee wat ik kan doen?

 

groeten

Rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rcu
Hallo, ik heb een Clarke-Tech HD5000C en vanavond heb ik geen beeld meer (gecodeerd kanaal) op de Astra 1 kanalen van TV-Vlaanderen (vrt, vt4, ..). ....


Plots terug beeld na een uur prutsen en googelen wat er aan de hand kon zijn. confused

Begon al te vrezen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

de zender vitaliteit gaat bij mij niet open op mijn dream 8000 net zoals rtl4 HD

ik heb nochthans een full abbo van beide zitten

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...