Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Sat Alkmaar
Geplaatst:

Deze gevens zijn mij bekend alle veranderingen zijn dan ook gedaan. Maar zoals aangegeven werken de niet themakanalen op deze transponder wel.

Het gaat puur om de kanalen die sinds gisteren nieuw bij het familiepakket zijn.

Geplaatst:

@ Sat Alkmaar,

Het probleem is m.i. algemeen. Ook op 2e en 3e smartcards is het Familiepakket-nieuw nog niet aangepast (terwijl we er al wel voor betalen).

Ik heb CDS erover gemaild. Mogelijk is het een omschakeling die de volgende stap is, omdat die van gisteren eerst moest plaatsvinden. Ze kunnen natuurlijk niet alles tegelijk.

Morgen is het 1 april. Wellicht worden er dan nog pakketten omgeschakeld. Ik wacht dus nog even af.

Het kan natuurlijk nooit kwaad om CDS er telefonisch of per mail even op te wijzen dat de klus nog niet af is.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Gast Sat Alkmaar
Geplaatst:

Net nog CD aan de telefoon gehad en de nieuwe kanalen zouden moeten werken.Daar schiet je dus niks mee op.

Gast m.boretti
Geplaatst:

Zit SBS6 in het HD pakket, want eerst had ik beeld en nu niet meer (van ongecodeerd naar gecodeerd gegaan!).

ned. 2 HD wel beeld.

Geplaatst:

Ik heb gisteravond de Henksat lijst ingeladen, maar daar zie ik beide zenders nog niet in HD. Hoe snel komen er eigenlijk updates op die lijst?

Geplaatst:
Origineel bericht van: m.boretti
Zit SBS6 in het HD pakket,

Ja voor 5 euro p/m in het HD pakket
En gisteren morgen was hij nog ongecodeerd. laugh
  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.