Gast Sat Alkmaar Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Deze gevens zijn mij bekend alle veranderingen zijn dan ook gedaan. Maar zoals aangegeven werken de niet themakanalen op deze transponder wel. Het gaat puur om de kanalen die sinds gisteren nieuw bij het familiepakket zijn.
Eduard07 Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 @ Sat Alkmaar, Het probleem is m.i. algemeen. Ook op 2e en 3e smartcards is het Familiepakket-nieuw nog niet aangepast (terwijl we er al wel voor betalen). Ik heb CDS erover gemaild. Mogelijk is het een omschakeling die de volgende stap is, omdat die van gisteren eerst moest plaatsvinden. Ze kunnen natuurlijk niet alles tegelijk. Morgen is het 1 april. Wellicht worden er dan nog pakketten omgeschakeld. Ik wacht dus nog even af. Het kan natuurlijk nooit kwaad om CDS er telefonisch of per mail even op te wijzen dat de klus nog niet af is. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Sat Alkmaar Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Net nog CD aan de telefoon gehad en de nieuwe kanalen zouden moeten werken.Daar schiet je dus niks mee op.
Gast m.boretti Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Zit SBS6 in het HD pakket, want eerst had ik beeld en nu niet meer (van ongecodeerd naar gecodeerd gegaan!). ned. 2 HD wel beeld.
Gast Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Ik heb gisteravond de Henksat lijst ingeladen, maar daar zie ik beide zenders nog niet in HD. Hoe snel komen er eigenlijk updates op die lijst?
Gast aart44 Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Origineel bericht van: m.boretti Zit SBS6 in het HD pakket, Ja voor 5 euro p/m in het HD pakket En gisteren morgen was hij nog ongecodeerd.
Gerard 76 Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Deze draad kan nu dicht want iedereen met een abo heeft al een tijdje beeld
Aanbevolen berichten