Ga naar inhoud


[TF7700HSCI] werking lnb out


HiLeVeL

Aanbevolen berichten

Ik kom er niet helemaal uit. Mogelijk is dit normaal of zie ik iets over het hoofd.

 

Als ik via de lnb out van de TF7700HSCI doorlus naar de TF5000CI dan heb ik alleen beeld als de TF7700HSCI ook aan staat. Echter zet ik hem uit dan heb ik op de TF5000CI geen beeld meer. Ik ging er vannuit dat de TF5000CI het gewoon moet doen ongeacht of de TF7700HSCI aan/uit staat.

 

Iemand ervaring met dit probleem??

Link naar reactie
Delen op andere sites


De 7000 ondersteunt dit niet zover ik weet. Enorm vreemd maar ik kan er niets anders van maken.

 

Mijn oude 5000pvr deed dit wel goed.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HiLeVeL
Daar lijkt het wel op. Ik heb de ontvangers omgedraaid en dan werkt het juist weer wel goed.

Dan is de lnb out van de 7700HSCI een beetje zinloos omdat hij altijd aan moet staan als erop doorgelust word.


Yep... beetje jammer!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...