Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vanochtend IE8 geinstalleerd i.p.v. IE 6 maar nu zijn alle websites iets aan de onscherpe kant, ook de tekst die ik nu intik is iets onscherp. Verder is alles om de website heen wel scherp. Als ik dezelfde website via Chroome weergeef en heen en weer schakel is er een duidelijk verschil. Heeft iemand hiervoor een oplossing ??? IK heb trouwens ook al zitten spelen met de zoom van IE8 maar dat hielp niet. Graag voor 1 april, want je weet maar nooit.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Hoi Hoi..

De zelfde fout heb ik ook gehad.

Ga naar de werkbalk naast favorieten..

Daar staat smart screen in of uit schakelen..

In jouw geval dus inschakelen..

Dan zou het weer goed moeten zijn.

groeten Gerhard

Geplaatst:

Het enige wat ik zie is een smart screen filter om websites te controleren, en die staat ingeschakeld. Maar ik denk dat je wat anders bedoeld, en die kan ik niet vinden.

Salu2, D.Quijote

Geplaatst:

@ RS2000, jij hebt gewonnen dat was hem. Moet je ook maar net weten, toch raar dat het dan aangevinkt staat.

Dat vind ik nu zo goed van Sat4all, je stelt een vraag en binnen en half uurtje is je probleem opgelost. Laten we maar hopen dat dat zo blijft.

Salu2,D.Quijote

Geplaatst:

Grappig... Cleartype is er juist voor bedoeld om een duidelijker letter op het scherm te krijgen, juist bij LCD schermen.

ff gezocht en uit wikipedia:

ClearType

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Ga naar: navigatie, zoeken

Het woord "Wikipedia" weergegeven met ClearType

ClearType is een techniek van Microsoft, die wordt gebruikt om lettertypes mooier eruit te laten zien. ClearType zorgt ervoor dat de 'trappetjes'-effecten bij schuine lijnen in een lettertype vervaagd worden. Het ClearType systeem is gebaseerd op de ordening van pixels in een TFT-scherm: waar normale anti-aliasing slechts verschillende waarden van grijs gebruikt, kan ClearType de intensiteit van bepaalde kleuren aanpassen, waardoor het trappetjeseffect nog minder wordt.

Hier het verschil:

cleartype.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Nou heb ik wel een TFT scherm, misschien dat het daar niet mee werkt.

Salu2, D.Quijote

Geplaatst:
Origineel bericht van: D.Quijote
Nou heb ik wel een TFT scherm, misschien dat het daar niet mee werkt.

Salu2, D.Quijote

TFT en LCD is in principe hetzelfde

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen