lana Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Mijn ouders zijn woonachtig in beniarbeig,vlakbij denia in spanje.Nu zijn ze onlangs verhuisd naar een andere woning,en schotel geraakt er niet geplaatst,uitgericht. via deze weg wou ik even kijken of er mensen met kennis van zaken woonachtig in de buurt,evt een handje zouden willen toesteken,uiteraard tegen vergoeding? Alvast dank bij voorbaat.
Snuffer Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Ben bekend in die omgeving en eind april weer (thuis)daar. Dus ik kan dan wel een handje helpen. Als dat te lang duurt vraag eens naar RAVI in de omgeving anders bij Rene in de blauwe walvis die heeft het nummer zeker. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Gast xenaredcat Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 ontvanger op BVN zetten, geluid van de TV hard aanzetten zodat het buiten te horen is. Dan naar schotels van de (bij voorkeur nederlandse)buren kijken en net zolang rustig draaien tot dat je geluid hoor, hierna fijn afstelling.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen