sat rulez Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Ik wil niet iedere keer scannen en m'n favourietenlijst opnieuw moeten instellen. Ik wil NED 2HD en SBS6 HD met de hand inlezen. Kan iemand mij voor beide zenders aan de vraagtekens helpen. pids ? Mhz ? MS/s videonorm: H264 DVBS audionorm: dolby D videopid: ? audiopid: ? PCR pid: ?
de vrije fries Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 hoi, ned 2 hd: 11739 v 27500 vpid 525 , apid 105 , pcr 525 sbs 6 hd: 11739 v 27500 vpid 526 , apid 106 , pcr 526 groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
sat rulez Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Geplaatst: 31 maart 2010 THX. Ga ik vanavond proberen. Had zelf ook al manier bedacht om niet iedere maand de zenders in je eigen volgorde te moeten zetten als er 'n nieuwe bij komt. Eerst maak je back up van channel list. Dan scan je de satelliet. (krijg je dus de data van de nieuwe zender) Dan zet je de back up channel list terug, en voeg je de nieuwe zender handmatig toe. Dit lijkt me de handigste manier toch?
ritselaar Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Er is toch veel meer veranderd op die transponder. Ik heb gewoon alle zenders op de transponder gewist en opnieuw ingelezen. Even mbv satedit lijst op de laptop gezet en wat verplaatst en klaar ben je. Frits de Laar VU+ Duo2CanalDigitaal FamilieHD pakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen