chrisch Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Geplaatst: 10 april 2010 Vanavond "The Beast Below", BBC 1, 19.15 NL tijd Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Ou-Tannu Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 gemist maar goed! de heren van FOV waren er snel bij Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
chrisch Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Geplaatst: 11 april 2010 Euh... wie heeft trouwens dat youtube filmpje met "Eleventh hour promo" in mijn 1e posting gezet? Da's toch helemaal geen Dr Who? BTW: voor de fans: volgende week keren onze favoriete "metaalvrienden in de vorm van een peper/zoutvaatje" terug Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Beheerder Michel Geplaatst: 11 april 2010 Beheerder Geplaatst: 11 april 2010 Als je het juiste filmpje geeft, pas ik het wel even aan. Gevonden! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
chrisch Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Geplaatst: 11 april 2010 @Michel: thanks ! Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Ou-Tannu Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 voor die de uitzending op BBC 1 gemist heeft dezen avond.. om 21:25 Nederlande tijd zenden ze hem pas uit op BBC-HD! Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Amager95 Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Origineel bericht van: Ou-Tannu voor die de uitzending op BBC 1 gemist heeft dezen avond.. om 21:25 Nederlande tijd zenden ze hem pas uit op BBC-HD! en als je geen HD hebt (zoals vele mensen denk ik) kan je morgenavond terecht op BBC Three
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen