Gast logitechje Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 beste satcollega's, ik heb geprobeerd om via dcc een nieuw image in mijn flashgeheugen te laden, maar deze geeft de melding "this action is not supported for this device" Momenteel draait mijn alternatieve image op een usb als multiboot maar daar loopt hij regelmatig vast dus dat werkt niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen...? alvast bedankt
Cobus R Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 gewoon in de laad stand zetten met de rechterknop pijltje naar rechts ingedrukt houden terwijl je hem aan zet als het goed is krijg je dan een ip adres te zien in het schermpje dit vul je in de brwoser van de pc en dan links ondaraan zie update firmware daar druk je op en dan de juiste file kiezen XXXXX.nfi en dan zet hij hem erin als hij klaar is dus op 100% staat stroom eraf en er weer op zetten klaar ben je dan alles weer erin zetten zoals de zenderlijst enz. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast logitechje Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 dank je wel ome, het is inmiddels gelukt, alleen jammer dat mijn gedownloade cccam er niet meer op staat, had de hele ridel geback uped met dcc maar die kun je dus niet meenemen, Een ander vraagje die ik heb is nu mijn dm 7020 op internet is aangesloten ik deze met een firewall moet beveiligen in mijn dreambox, of krijg ik dan problemen met sharen ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen