Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Mrbeam
Origineel bericht van: H. Maat
Op welke frequentie zit dit kanaal? Is die gewoon FTA te ontvangen?

Astra 1, 12722H, 22000, 5/6. Zender 2BE is enkel te ontvangen dmv een TV Vlaanderen Seca 3 kaartje.

En anders wel op YouTube.

Een verrijking voor het board trouwens deze nieuwe sectie.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: Lithion
De soort en het niveau van humor doet sterk denken aan Trigger Happy en Tragger Hippy (was ook op 2BE). Veel beter dan die flauwe franse humor die ze in sketch-up (vtm) uitzenden.

Dit is inderdaad zo, het staat trouwens in het eerste bericht van dit topic dat het een revanche is van de derde leeft tov trager hippy waar veelal met oudere mensen werd gelachen.

Ik vond het weer hilarisch gisteren.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Ik begreep dat dit alweer de laatste aflevering was, hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk geweest?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Donderdag was aflevering 2. Volgens de website van de zender www.2be.be volgt er nog een aflevering.

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:

In mijn epg zie ook voor volgende week zaterdag een aflevering staan, net zoals vanavond.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: Murdock
Ik begreep dat dit alweer de laatste aflevering was, hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk geweest?

Neen, afgelopen donderdag was pas de tweede aflevering,die trouwens iedere zaterdagavond(20.50u) in herhaling terug wordt uitgezonden.
En in totaal zijn er elf afleveringen!
Gr

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Geplaatst:
Origineel bericht van: Murdock

Via I-watch (ppv van 2BE) kan je 6 aflevering bekijken.
Er zijn (voorlopig) nog uitzendingen voorzien op 8, 15, 22 en 29 april.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

wel voor de scherpe ogen onder ons heb ik deze week iets leuks gezien in de uitzending.

wie gekeken heeft zal wel weten die scène met die oudere vrouw die aan het bellen is...dat ze een jonge gast meegenomen heeft naar huis en blabla...

tijdens de uitzending staat deze oude vrouw links van het meisje met de opgestoken krulletjes (dat meisje dat dus zit en alles hoort)

nu heb ik toevallig een opname staan van dezelfde zender met een voorstukje, rara,....daar staat de oude vrouw rechts haar verhaal te doen van het meisje en de boom...dus geen spiegelbeeld....

helaas heb ik beide beelden niet meer(vrouw heeft die gedelete) anders had ik hier een screentje gepost.

dus mijn vraag is, opgezet spel of niet?

Geplaatst:

Ik geloof ook niet dat dit allemaal met de verborgen camera is opgenomen. Vooral de binnenopnames zijn lastig. Vaak zie je bij verborgen cameras juist dat het beeld wat minder van kwaliteit is als gevolg van de kleine lenzen en camera die wordt toegepast en vaak schokt het beeld enigzins.

Ik heb het idee dat het veel opgezet is of idd. chromakey. Maar het eindresultaat blijft lachwekkend.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:
Origineel bericht van: vladimirke
Ben je zeker? Die oudere vrouw heeft zowel in afl.1 en 2 een jonge gast mee naar huis genomen.
Kan zijn dat je dat misschien verward?

Inderdaad
Afl 1 en afl 2 hadden bijna identieke scenes met die dame in kwestie, echter het onderwerp van het telefoongesprek was verschillend.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

nee hoor guys,

het was echt dezelfde scène.

de scène speelde zich af in een shopping center.

het meisje (slachtoffer) zit aan een tafeltje.

heeft gekrult haar dat is opgestoken, aan de rechterhand een grote ovale groene ring.

de oude vrouw heeft een rode open pull/jas aan.

ze vertelde dat dienen jonge gast geen vetten was en dat hij haar telefoon nummer wilt.

de andere aflevering was dat ze had gerookt, gesnoven en dergelijke, dus het was zeker identiek dezelfde scène!

ik ga er alles aan doen om die beelden ergens terug te vinden.

lijkt mij eens leuk om dat uit te spitten.

update: de bijlage is de scène waar het NIET over gaat :-)

nu nog die vinden waar het wel over gaat.

Update 2 :

gevonden : bijlage twee met vrouw aan boom is het trailer stukje als teaser.

vrouw staat ...rechts van het meisje....zie screenshot.

in de aflevering zelf staat de vrouw links naast het meisje.

filmke te bekijken : filmkeTrailer

post-43448-1318260848,3491_thumb.jpg

post-43448-1318260848,3554_thumb.jpg

Geplaatst:

Maar kijk eens naar de achtergrond in de trailer: alle tekst staat in spiegelschrift. Is volgens mij niet gespeeld, maar gewono gefilmd met verborgen camera's. Je ziet duidelijk als ze iemand opbellen dat de camera op statief serieus staat ingezoomd.

Geplaatst:

idd lithion,

nu zie ik het ook als ik goed kijk, ze hebben het spiegelbeeld uitgezonden als trailer en de uitzending zelf was niet meer in spiegelbeeld.....mistery solved :-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen