Gast regina Geplaatst: 31 maart 2010 Delen Geplaatst: 31 maart 2010 Hallo, ik vraag mij af wanneer de update-software beschikbaar komt om de hd fastscan voor canal digitaal op deze hd-tuner uit te kunnen voeren (hd zenders komen dan vooraan te staan ipv nu achteraan) en de mediahighway epg wanneer komt die. Wie kan mij er meer over vertellen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 maart 2010 Delen Geplaatst: 31 maart 2010 Wat denk je van de importeur ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast regina Geplaatst: 6 april 2010 Delen Geplaatst: 6 april 2010 ja dat dacht ik ook masar die reageert niet op mijn mail. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Clark Geplaatst: 6 april 2010 Delen Geplaatst: 6 april 2010 Hallo, Kan me dat niet voorstellen, ze reageren altijd. Wellicht nog een keer proberen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 april 2010 Delen Geplaatst: 6 april 2010 Die firmware voor de Homecast HS 2000 komt deze week online. Heb ik uit betrouwbare bron Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen