Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Set Top pakket en ik wil graag NL 1,2 en 3 HD* ontvangen.

* Deze zenders zijn “Free to View” i.c.m. een MediaGuard 3-smartcard van CanalDigitaal.

Ik begrijp dat je daarvoor een MediaGuard 3 moet hebben maar ik heb een MediaGuard 2-smartcard.

Weet iemand hoe nu de procedure is om toch je Set Top pakket te behouden maar dan met een MediaGuard 3-smartcard van CanalDigitaal?

Geplaatst:

Ik had ook alleen het Set top pakket die ik eind december heb opgezegd (zou aflopen op 30-03-2010).

Wat schets mijn verbazing 3 weken later kreeg ik een nieuwe (oranje)smartcard toegestuurd met de vermelding i.v.m uw gemelde problemen krijg ik deze toegestuurd..moest wel de oude weer terug sturen.

Ik had helemaal geen problemen..had wel telefonisch gevraagd of ik in aanmerking kwam voor een (gratis of goedkope)HD ontvanger ( ze hadden toen een omruil actie)want ik vertelde dat ik die nog niet had..Toen zeiden ze wel dat ik eerst een nieuwe kaart moest hebben...blijkbaar hebben ze dat direct in werking gezet.

Want ik heb geen HD ontvanger besteld...

Ik zou gewoon bellen als ik jou was en zeggen dat je problemen hebt met je kaart in je (gefingeerde) HD ontvanger

VU Duo4K SE 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen