Gast Satter Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Als ik dus een opname aan het kijken ben dan mag ik zo vaak ik wil op de stop knop drukken vaak gebeurt er dan gewoon niets. Heel soms lukt het wel. Meestal moet ik het apparaat helemaal van de stroom halem of met exit etc... voor ik terug live tv heb. Wat kan ik hier aan doen?
SatBaron Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 @-Satter, Dat klopt, dat heb ik hier ook en dit gebeurd meestal (bij mij tenminste) bij (resume) afspelen. Om toch de opname te kunnen stoppen en terug te kunnen naar TV, druk dan EERST op je AB de vooruit- [>>] of terug-spoeltoets [<<] daarna de afspeel-toets [>] en dan op de stop-toets. Dan pas lukt dit wél en komt de mogelijkheid om het afspelen van de opname te stoppen. Als het dan nog niet zo werkt bij jou, dan hoor ik het wel van je. Succes ! Met vriendelijke groet, SatBaron
Tonskidutch Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 tv knop gebruiken dan komt vraag of deze opname, afspelen gestopt moet worden de stop knop is men aan het fixen, volgende release. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
qod Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Bij mij kan ik hem eenvoudig stoppen als ik hem eerst pauzeer...
SatBaron Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Tonskidutch, Dit klopt !! Deze mogelijkheid had ik nog niet uitgeprobeerd, nu wél. Maar het is wel nóg eenvoudiger als waarmee ik aan kwam dragen. Hiermee hebben we weer wat geleerd. - mijn DANK ! - Citaat: stop knop is men aan het fixen, volgende release Dat zullen we i.d.d. maar weer hopen, tot dat we weer wat anders tegen komen... Met vriendelijke groet, SatBaron
Homer Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Hier bij mij ook zo, de stop werkt niet of je moet eerst even pauzeren dan terug play en dan stop, en ik heb nog altijd last van geluid die haperd (akkelen) dit zowel van een opnamen als van een live beeld! homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen