Loui (K) Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 En kennis van mij heeft ook een Dreambox Maar hij vraagt hoe je een goede settings lijst maakt en in welke volgorde je te werk gaat.Hij heeft een Dreambox 7000s volgens mij met Gemini erop.
Greatone Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Ik heb er zelf nooit 1 gemaakt, maar het lijkt mij dat je de satelieten scant en vervolgens de lijsten gaat rangschikken naar keuze (mappen aanmaken). Maar waarom zelf 1 maken als je er prachtige lijsten hier weg kunt halen die kant en klaar zijn?? * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Satje07 Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Origineel bericht van: Loui (K) En kennis van mij heeft ook een Dreambox Maar hij vraagt hoe je een goede settings lijst maakt en in welke volgorde je te werk gaat.Hij heeft een Dreambox 7000s volgens mij met Gemini erop. Download Dreamset 2.28 ( http://mmedit9800.tripod.com/ ) Stel je box in op Enigma1 en klop je ip nummer erin. Linksboven in de editor "New" neem je "internet setting" zet hem op kingOfSat en vink de satellieten aan die je wilt hebben. vervolgens kun je services instellen welke je wilt hebben. suc6 Ed Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)
Gast DreamSat06 Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 kijk naar de presentatie op http://www.***ongewenste_url*** onder Downloads en dan - Presentatie Zenderlijst in PDF succes
satmania Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Dank je Satje, dit had ik nooit geweten. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Loui (K) Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Geplaatst: 12 april 2010 Origineel bericht van: Satje07 Origineel bericht van: Loui (K) En kennis van mij heeft ook een Dreambox Maar hij vraagt hoe je een goede settings lijst maakt en in welke volgorde je te werk gaat.Hij heeft een Dreambox 7000s volgens mij met Gemini erop. Download Dreamset 2.28 ( http://mmedit9800.tripod.com/ ) Stel je box in op Enigma1 en klop je ip nummer erin. Linksboven in de editor "New" neem je "internet setting" zet hem op kingOfSat en vink de satellieten aan die je wilt hebben. vervolgens kun je services instellen welke je wilt hebben. suc6 Ed Oke tot nu toe helemaal gelukt maar nu is mijn vraag als ik een bestaande lijst wil updaten blijven de oude kanalen dan staan? Ik heb het gevoel dat de update de namen en instellingen ernaast zet en niet er overheen. Zo wordt de lijst als maar langer toch?
GeniusX Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Updaten via de ontvanger kan alleen met scannen van de sats. Je stuurt altijd een volledige lijst naar de ontvanger, geen updates vanuit je editor. Je zal dus via je editor de lijst compleet moeten hebben, voor dat je een (exacte) kopie naar je ontvanger stuurt. Verwijderen van specifieke kanalen is altijd handmatig.
Loui (K) Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Geplaatst: 14 april 2010 Origineel bericht van: GeniusX Updaten via de ontvanger kan alleen met scannen van de sats. Je stuurt altijd een volledige lijst naar de ontvanger, geen updates vanuit je editor. Je zal dus via je editor de lijst compleet moeten hebben, voor dat je een (exacte) kopie naar je ontvanger stuurt. Verwijderen van specifieke kanalen is altijd handmatig. Ik heb wat ondekt in DreamboxEdit als ik mijn lijst inlaad,en ik ga via Dreamset een nieuwe setting downloaden dan kan ik met DreamboxEdit de nieuwe service vergelijken met mijn service.Dan geeft hij aan wat toegevoegd wordt en wat geupdate wordt en wat verwijderd wordt.Ik klik dus alles markeren. Dan haalt hij de oude zenders weg en voegd nieuwe en geupdate kanalen toe.Zo is mijn lijst ook weer kompleet neem ik aan.
Tonskidutch Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 yep goed gezien... compare list kan op harde schijf en/of uit receiver geladen lijst zo kun je inderdaad makkelijk aanpassingen en updates maken. ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen