DeBeek Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 ????????????????????????????????????????????............. Maw, Als alle auto's rijden op brandstof van merk A, maar die van jouw niet, dan komt dat door de brandstof van merk A. Dat de EPG op Ned 2 HD verkeerd is en dat er geen EPG is op SBS6 is bekent, ook bij CD, de rest van de zenders werkt prima. Als dat bij jouw niet het geval is zit de fout niet bij CD. Tip: Doe eens een reset en een fastscan, en zorg ervoor dat je de laatste versie firmware erin hebt zitten..
Connexxion Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Ik maak me helemaal niet druk....gewoon even geduld hebben. Ik ben zwaar tevreden met Canal Digitaal. DM800 - DM500 - Triax 78 Multiblock
Gerard 76 Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Ligt 't aan mij of is de EPG nu goed? Ook op SBS6 HD...
Alfons Verbiest Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Ja, de EPG geven ze al sinds dinsdagmiddag door. Nu nog de teletekst. Een 5.1 spoortje zal wel teveel gevraagd zijn.
Ou-Tannu Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 teletext is ook al vrij gedateerd :') met de EPG gebruik ik zelden teletekst.. ik mis t niet zeg maar maar een 5.1 spoortje bij films / series die met 5.1 audio gemaakt zijn is zeker geen overbodige luxen! Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Dukdalf Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Op mijn Vantage 8000s werkt de EPG op alle CD kanalen niet naar behoren. Dit is ontstaan nadat de klok naar zomertijd is gegaan. Op mijn Rebox 8000 werkt alles wel. Op vele merken ontvangers kun je de oude MediaHighway EPG op AAN of UIT zetten. Bij Vantage is deze keus niet aanwezig, dus werkt daarin op de achtergrond nog steeds de MediaHighway. Ik heb al tweemaal een mailtje aan Vantage gestuurd, maar krijg geen enkele reactie. Ik kan mij niet aan het idee onttrekken dat ze o.a de 8000 serie niet meer ondersteunen. Ze schijnen alleen nog maar aandacht te besteden aan de nieuwe VT1. Ik vind dat de nederlandse leveranciers hierop moeten worden aangesproken. Op een niet bepaald goedkope ontvanger zoals de Vantage 8000s zou toch de EPG blijvend moeten werken. Net nu ik de kater van de CanalDigitaal EPG achter me kon laten, kom je doordat ze bij Vantage de boel laten sloffen, met een volgende kater te zitten. Voor diegene die op het punt staan om een Vantage aanteschaffen, zou ik dit toch maar even in mijn gedachten houden.
ritselaar Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Mt mijn Vantage geen problemen. Kijk eens in je instellingen. Daar kun je de tijd aanpassen. Mogelijk heb je hier nog iets niet goed staan. Frits de Laar VU+ Duo2CanalDigitaal FamilieHD pakket
Earthfinder Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 @Ou-Tannu: Teletekst gebruik ik niet alleen om te kijken wat er aan programma's op de kanalen komen. Er staat nog meer op tt dan de gids. De EPG voorziet niet in nieuws, weer, sportuitslagen en wedstrijdtijden. HTPC-Software: LibreELEC 9HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3
Gast aart44 Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Origineel bericht van: Earthfinder De EPG voorziet niet in nieuws, weer, sportuitslagen en wedstrijdtijden. Daar hebben we internet voor zoals in de meeste landen die het zonder teletekst moeten doen.
simcar Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Misschien ben ik te ongeduldig, maar is er al teletekst op NED2 HD en SBS6 HD.
Ou-Tannu Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 RTL4 txt volgens mijn ontvanger op dit moment maar dat zal vast een foutje van mn ontvanger zijn Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Alfons Verbiest Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: simcar Misschien ben ik te ongeduldig, maar is er al teletekst op NED2 HD en SBS6 HD. Ik kan me van de vorige keren dat er HD zenders uit het Nederlandse pakket werden doorgegeven dat het wel 3 tot 4 weken duurde voor de teletekst er bij kwam. Gedwoon afwachten en het komt vanzelf.
rai Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Inmiddels zijn de 4 extra HD kanalen erbij gekomen. Ook hier weer geen EPG en teletext. Wel AC3 geluid bij RTL5 HD en RTL7 HD. Misschien doen ze het nu in 1 keer bij alle ontbrekende kanalen toevoegen.
DeBeek Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Teletekst werkt prima op de nieuwe HD zenders, EPG nog niet, Maar het is nog geen 15 April..
simcar Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Zijn ze de teletekst op NED2 HD en SBS6 HD soms vergeten ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen