Ga naar inhoud


Settings Humax 2000 (Fake NID)


gulio

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben mijn settingslijst aan het updaten voor mijn Humax 2000 met de settings editor"Formula (ver NH1.01). De gegevens haal ik op bij King of Sat. Er is een gegeven dat ik niet kan vinden, namelijk de "FAKE NID". Bij alle andere bestaande kanalen in de settingslijst is daar een waarde ingevuld. De Fake NID staat onder het tabje Transponder Info. Als iemand het weet hou ik mij aan bevolen,

 

Groet,

Gulio

Humax HDCI-2000 met Dragoncam 4.1

Dreambox DM800HD, Visiosat A1,A2,A3&HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


echt niemand???

 

Er moet toch iemand zijn die zelf zo'n settingslijst heeft gemaakt en die tegen hetzelfde probleem is aangelopen???

Forum vrienden graag een reactie met een oplossing.

 

Groet,

Gulio

 

Humax HDCI-2000 met Dragoncam 4.1

Dreambox DM800HD, Visiosat A1,A2,A3&HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb er eens even naar zitten kijken, maar het lijkt op een intern volgnummer van de Humax.

De allereerste transponder die je in de Humax hebt geprogrammeerd, heeft nummer 1, wanneer je zelf een transponder toevoegt aan een sat positie krijgt die een opvolgend nummer.

Ik zie in mijn lijst, dat de laatst met de hand toegevoegde transponder het hoogste nummer heeft.

Verder lijkt om een of andere reden het nummer niet kritisch.

Wanneer je op de tab klikt, verander je de sorteervolgorde van je lijst. Daarmee kan je vrij snel het hoogste transponder nummer vinden, en de transponder die je dan zelf toevoegt via de editor geef je het eerstvolgende hogere nummer.

 

Denk ik.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ceesv,

 

Bedankt voor je reactie, omdat de waarde waarschijnlijk niet kritisch is, zou deze ook niet ingevuld hoeven te worden.

Mogelijk wordt deze dan door de Humax zelf ingevuld als je op de betreffende zender hebt afgestemd.

Ik ga de settingslijst in de ontvanger mikken en kijk wat de resultaten zijn.

 

Groet,

Gulio

 

Humax HDCI-2000 met Dragoncam 4.1

Dreambox DM800HD, Visiosat A1,A2,A3&HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...