stefan.wolfrum Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Hoi, Bij afspelen van opgenomen programmas verschijnt bij mij de MoviePlayer. Hier mis ik de mogelijkheid om als ik een opname half gezien heb, toch bij het begin te beginnen. Hij gaat dan koste wat kost daar verder waar ik gebleven was. Er bestaan players die in een keuzeschermpje vragen op je bij het begin wilt beginnen of door wilt gaan waar je was (OK). Kan deze dat ook? En kwa knoppen is het ding ook raar. Nu staan er knoppen op de ab die >>, <<, > etc voorstellen, en dan moet je de rode, gele, groene, blauwe en niet-aanwezige zwarte knop gebruiken...wie verzint zoiets en waar kun je om verbetering vragen? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
LINKEY Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Origineel bericht van: stefan.wolfrum Hoi, Bij afspelen van opgenomen programmas verschijnt bij mij de MoviePlayer. Hier mis ik de mogelijkheid om als ik een opname half gezien heb, toch bij het begin te beginnen. Hij gaat dan koste wat kost daar verder waar ik gebleven was. Er bestaan players die in een keuzeschermpje vragen op je bij het begin wilt beginnen of door wilt gaan waar je was (OK). Kan deze dat ook? En kwa knoppen is het ding ook raar. Nu staan er knoppen op de ab die >>, <<, > etc voorstellen, en dan moet je de rode, gele, groene, blauwe en niet-aanwezige zwarte knop gebruiken...wie verzint zoiets en waar kun je om verbetering vragen? Je gebruikt waarschijnlijk een dreambox skin. De afstandbediening van de dreambox is anders dan die van de VU+. De VU+ gebruikt aparte knoppen voor forward rewind play stop etc. De dreambox gebruikt de kleuren knoppen en voor stop een zwarte button. Betreft opname opnieuw beginnen heb ik geen idee als hier een toets voor is. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
metoo Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Kun je instellen bij Menu/system/opname. je kunt ook 2x op pijlte links drukken om bij begin opname te komen. Dream Multi Media (DMM) heeft de kleurknoppen zo bedacht dat ze corresponderen met de DMM afstandsbedieningen, misschie kun je ze vragen om dat te veranderen voor de VU ab? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
stefan.wolfrum Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Geplaatst: 1 april 2010 Origineel bericht van: LINKEY Je gebruikt waarschijnlijk een dreambox skin. Ja, deze heb ik via de vu+ gedownload en dat kwam er dan uit. weet iemand welke specifieke VU+ skins er zijn op de Open-PLI-firmware? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Gast Duolist Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Origineel bericht van: stefan.wolfrum Weet iemand welke specifieke VU+ skins er zijn op de Open-PLI-firmware? De skin "Magic": een mooie skin die door het PLi-team zelf wordt onderhouden.
stefan.wolfrum Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Geplaatst: 1 april 2010 ik heb zowel via de blauwe knop als op de site van open-pli deze skin niet kunnen vinden, op de open-pli site zie ik bij downloads nergens skins. dus staan ze elders, wie weet waar? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Gast Duolist Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Als ik mij goed herinner, is de Magic-skin standaard aanwezig, en kan je die dus gewoon kiezen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen