dreamlover8000 Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 weet iemand toevallig een stabiele usenet server(binairies) die gratis is? Uiteraard hoef ik geen hoge snelheden te verwachten. 200KB/s vind ik al voldoende. Wie heeft tips?
Zuppelan Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Als je even ipv6 configureert, newszilla.xs4all.nl staat open voor alle ipv6-adressen.
satvet Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 ipv6 lokaal geen probleem, maar moet je provider dit ook niet ondersteunen?
Gast Agent Mike Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 nee. dat hoeft niet. gaat via tunneling. kan over ip4 netwerk.
Ou-Tannu Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 en je kan ook nog eens op de Freebin servers zoeken.. Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Fatfreddy Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Origineel bericht van: Zuppelan Als je even ipv6 configureert, newszilla.xs4all.nl staat open voor alle ipv6-adressen. en dan hoef je zeker geen xs4all abo te hebben ?
Gast wanderer Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 computer!totaal heeft op dit moment een aanbieding, gratis 1 maand snelle verbinding, ga maar eens kijken op de site, bij hitnews....je moet je alleen inschrijven op de gratis nieuwsbrief... verder zou je eens kunnen kijken op het ftd forum onder schatkist, daar is een heel topic over gratis newsservers...
Gast schotelkop Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Hoe meer gratis tip hoe beter. als iemand er nog een paar heeft graag
Gast wanderer Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 zoals ik al eerder zei, ga eens op het ftd forum kijken, daar staan hele lijsten met gratis newsservers....
Ou-Tannu Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 klopt Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Zuppelan Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Origineel bericht van: Fatfreddy Origineel bericht van: Zuppelan Als je even ipv6 configureert, newszilla.xs4all.nl staat open voor alle ipv6-adressen. en dan hoef je zeker geen xs4all abo te hebben ? Dat is juist, hij staat open voor alle ipv6-adressen.
Gast hummiesat Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Of betaal gewoon voor een nieuwsserver. Voor een eurootje of 7.5 kun je jezelf een hele maand uitleven.
Gast schotelkop Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 ik koop altijd 180 gig voor 18 euro geen verplichtingen of een contract waar ik aan vast zit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen